Róż na bogato :)

Co jakiś czas pojawiają się u mnie osoby, które są takim ,,barwnymi ptakami"
Do nich nawet najbogatsza stylizacja po prostu pasuje!
Zdaję sobie sprawę, że to nie stylizacje dla każdego!
Ale czy są tu jakieś ,,barwne ptaki? :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsza stylizacja już samą kolorystyką mówi, że będzie na bogato :D
Czarny Semilac 031 (Black diamond) i róż Semilac 008 (Intensive pink)!
Do tego dołączyły cyrkonie Swarovskiego i zdobienie na efekcie syrenki ;D



 Drugie łączy w sobie cały przekrój różowej palety!
Ciemny róż Semilac 103 (Elegant raspberry), jaśniutki róż Semilac 003 (Sweet pink),
łososiowy Semilac 103 (Orange Lollipop) oraz intensywny Semilac 008 (Intensive pink)!
Zdobienie wykończone folią transferową i cyrkoniami Swarovskiego! :)


Lubicie jak dużo się dzieje?
Gdy żaden paznokieć nie jest taki sam? :)

29 komentarzy:

  1. Pierwszy manicure skradł moje serducho! Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie lubię, kiedy na paznokciach się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Ile tutaj się dzieje! Mimo wszystko nie wygląda to źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdobienie na prawde super :) uwielbiam mani z cyrkoniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jak różowo :D Jak wiesz ja wolę niebieski :P
    Ogólnie lubię jak się dużo dzieje ale u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo rzeczywiście bogato ale i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ach.. Cudne, uwielbiam takie błyskotki

    OdpowiedzUsuń
  8. oh wow, rzeczywiście na bogato! super połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym taki ładny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oba zdobienia jak najbardziej moja bajka <3 świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie bogate pazurki :) fajnie jak dużo się dzieje, obie wersje piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zdobienia świetne, ale pierwsze to już rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! jest cudnie :) ja uwielbiam błyskotki więc "po mojemu" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze bardzo ładne :). Drugiemu też nic nie można odmówić, choć wydaje mi się, że chyba nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wykonane :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię, czemu nie :D pierwsze są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdo, piękne, bardzo ozdobne stylizacje :) Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, czekamy na kolejne stylizacje!

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście na bogato :D Super paznokcie, aczkolwiek do mnie nie pasują ani trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wolę nieco spokojniejsze stylizacje, ale semilacowe kolory obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie bogate mani :) Oba świetne :)Ślicznie ułożone cyrkonie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie :D Bardzo lubię, jak się dużo dzieje, jest wtedy na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te dwie stylizacje podbiły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam róże na paznokciach :) Super stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...