A to tylko folia! :)

Post z serii jak szybko ozdobić paznokcie!
Folie transferowe są bardzo mało popularne- a tak fajnie się sprawdzają! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Jak używać foli transferowej? :)
Są dwie metody: na klej do folii lub na warstwę dyspersyjną hybrydy lub żelu :)
Ja używam tych metod zamiennie- zależnie od efektu jaki chcę osiągnąć :)



Ten wzór folii jest moim ulubionym i pochodzi z firmy Dolce Vita Nails!
Znajdziecie go tutaj; LINK
W cenie 9,90 zł za 3 różne wzory- taki kawałek folii starczy wam na mnóstwo stylizacji :)

Folii towarzyszy piękny czerwono-malinkowy kolorek!
Dolce Vita Nails 067 Sexy red! LINK


PRZYPOMINAM O MOIM ROZDANIU! KLIKNIJ W ZDJĘCIE :)

34 komentarze:

  1. Poczekaj, bo zbieram szczękę z podłogi :) Genialne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, zęby całe? Nie chciałam wyrządzać nikomu krzywdy ;(
      A tak na poważnie, to tylko folia! :D

      Usuń
  2. Powiem Ci, że świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że bardzo mi z tego powodu miło! :D

      Usuń
  3. Przepiękne! Bardzo eleganckie i z klasą :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne!
    Czy folie odbijane na dyspersję odbijają się bez problemu? Nie robią się prześwity?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na warstwę dyspersyjną zależy od jakości foli, niektóre odbijają mi się super, a niektóre nawet na klej nie chcą się ładnie odbić ;)

      Usuń
  5. Folia daje rzeczywiście świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko jedno podejście do folii i zakończyło się ono porażką :( nie wiem, czy to była wina kleju, czy mojego nieumiejętnego posługiwania się nią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od kleju i foli, ja kiedyś dostałam jeden od koleżanki i nwm co zrobię jak się skończy, bo nie jest wcale opisany ;D

      Usuń
  7. wow cudnie :) mnie niestety rzadko tak idealnie odbija się folia ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. w zyciu bym nie powiedziala ze to folia :D super

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Nie wiedziała, że można warstwę dyspersyjną, na pewno spropbuję bo jakąś tam folie chyba mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i całkiem fajnie wychodzi, tylko trzeba wybrać lakier który ma mocną warstwę dyspersyjną, bo przy np. czerni i bieli to słabe efekty :)

      Usuń
    2. dzięki, spróbuję w wolnej chwili :)

      Usuń
  10. Wow, efekt jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam taką folię i nie wychodzi tak ładnie jak u Ciebie, nie wiedząc czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to wina kleju? Folie też zależy jaką się dobierze, mam jedną która za nic nie chce się odbić ani trochę :D

      Usuń
  12. Zakochałam się w tych pazurkach! *.* Efekt naprawdę jest świetny... Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nigdy nie nauczę się tak ładnie odbijać folii :( Pieknie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty mówisz! Folia nie jest taka zła, tylko trzeba do niej podjeść z cierpliwością! Ja sama miałam kilka podejść, ale teraz to wydaje się takie łatwe :D

      Usuń
  14. zanim nie zaglądalam do Ciebie nie wiedzialam o istnieniu takich pieknosci.. teraz mi zawsze dziwnie sie patrzy na moje jednokolorowe paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Eleganckie i bardzo stylowe <3 Połączenie kolorystyczne cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdobienie, byłam przekonana, że to stemple :) Do folii miałam w sumie tylko raz podejście - na studniówkę ozdobiłam sobie nią paznokcie, ale strasznie się wtedy zraziłam. Muszę spróbować jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Ja nie mam cierpliwości do folii ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Super połączenie kolorystyczne :) robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...