Głęboka śliwka! :)

Kilka dni temu pokazywałam wam nowości marki Victoria Vynn (LINK)
Teraz chciałabym pokazać wam pierwszą stylizację :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Victoria Vynn 061 After party- ciemna śliwka z mnóstwem drobinek w środku!
Z daleka ich nie widać, ale z bliska...
...zobaczcie niżej sami! :)


Nazwa After party doskonale oddaje przyciemnione drobinki!
Mają one odcienie niebieskiego oraz ciemno-czerwonego :)
Dodatkowo rozjaśniłam stylizację fiołkowym kolorem i koronkowym zdobieniem :)
Co wy na to? :)


TERAZ MAŁA PRZYPOMINAJKA! :)

Trwa moje rozdanie! Jeżeli liczba chętnych wzrośnie na pewno niedługo pojawi się kolejne :)

Druga sprawa to mój pierwszy tego typu filmik na You Tube, co sądzicie? :)

18 komentarzy:

  1. Kolor idealny :) A ten wzorek jest po prostu cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten lakier! Podobają mi się te połyskujące drobinki - to sprawia, że jest taki niecodzienny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta śliweczka! I zdobienie pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ciemnej śliwki jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor, a wzorek po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliwka ma bardzo ładny kolor, a te drobinki są super! :) Oczywiście akcent na palcu serdeczny podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jasny podoba m się, wzorek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor :)
    I wzorek też bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta śliwka, idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koronkowy wzór przypomina mi lampki na choince :D Śliwka jest urocza, drobinki dodają jej głębi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...