Jasne Dolce Vita Nails! :)

Jasne kolory są najczęściej używane!
Mogą stanowić bazę pod zdobienie lub występować solo ;)
Jednak z ich kryciem i odcieniami bywa różnie ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Mam dziś dla was ombre w wykonaniu jasnych kolorów ;)
Każdego nałożyłam 2 warstwy i uzyskałam pełne krycie ;)
Wszystkie są z Dolce Vita Nails! :)
Zaczynając od bieli na małym: 109, 109+002, 002, 011 i 018 (na kciuku)


Co o tym sądzicie? 
Myślę, że dla osób lubiących spokojne pazurki idealnie się sprawdzą ;)
Mój ulubiony to 011, który mogliście zobaczyć TUTAJ :)


29 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny, subtelny i kobiecy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, w sobotę idę do kosmetyczki na hybrydy choć sama mam zestaw to poproszę o takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mani, takie spokojne, delikatne kolory lubię często nosić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie delikatne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie nie widać różnicy w tych kolorach ;-) Bardzo ładnie i subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się patrzy tak stopniowo na paznokieć obok to różnicy prawie nie widać, ale jak przyłoży się np. 1 i 3 to już jest różnica :d I właśnie taki efekt chciałam uzyskać ;)

      Usuń
  6. Ja obecnie mam na pazurkach delikatny chłodny róż, chociaż dawniej nie używałam takich barw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny pudrowy mani :) uwielbiam takie wydanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jasne kolory zdecydowanie wolę z wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny delikatny !

    Takie minimalistyczne lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne pastelki :) uwielbiam takie kolory, ale faktycznie czasami ich krycie pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny manicure! Bardzo lubię takie delikatne, eleganckie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kształt paznokci. Ostatnio lubię stonowane kolorki te zdecydowanie mi się podobają :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uniwersalne kolory, będą pasowały do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie ślubne kolorki :) Bardzo ładnie. Jestem pod wrażeniem krycia.
    Fajnie, że jest tak minimalna różnica w kolorze miedzy poszczególnymi paznokciami, bo dzięki temu jest efekt :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne delikatne paznokcie, podobają mi się jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...