Nowości Victoria Vynn! :)

Dziś pokaże wam kilka moich ostatnich nowości!
Ale! Bardzo chciałabym was głównie zaprosić na filmik!
Dla mnie to przełomowe wydarzenie!
Chciałabym wiedzieć czy według was podołałam temu wyzwaniu i w jakim stopniu :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


ZAPRASZAM NA FILMIK:

W zawartości znalazł się płyn do usuwania serii Pure oraz 2 pędzelki ;)

Primer, baza, top, żel budujący- cover oraz art gel biały ;)

Top no wipe oraz 2 pyłki: holografic oraz mirror ;)

 Baza, top oraz 7 kolorków z serii Pure! :)

Przyjrzyjcie się dokładnie kolorkom ;)
Po więcej szczegółów zapraszam do filmu :)


35 komentarzy:

  1. Lakiery z drobinkami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych pyłków jestem najbardziej ciekawa, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne, szczególniejsze te brokatowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory tych lakierów. Podobają mi się. Lubię tą firmę i szczerze polecam ją każdemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je polubiłam! Mam już dwa poprzednie systemy hybryd VV, a ten Pure zostawiłam na koniec bo mnie najbardziej ciekawi :D

      Usuń
  5. Filmik fajny, ogląda się bardzo przyjemnie :)
    Lakiery wybrałaś śliczne - szczególnie granat i róż mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <3 Te same kolorki najbardziej mnie urzekły i nie mogę się zdecydować który pierwszy wybrać :D

      Usuń
  6. Świetny filmik! Mówisz rzeczowo i konkretnie :) proszę o więcej! Tak miło Cię zobaczyć :)
    Bardzo ładne kolory wybrałaś :)
    Czekam na zdobienia z ich użyciem :)
    Buziaki!
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny dziękuję! <3 Stresowałam się jak nie wiem, czy to ma jakiś sens! No ale musiałam spróbować! <3

      Usuń
    2. Kochana! To ma sens :) działaj dalej, trzymam kciuki!

      Usuń
  7. Te z drobinkami mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W lakierach VV się zakochałam i muszę kupić sobie kilka kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz! Świetne są :) Ja nie wiedziałam jakie kolorki wybrać, bo wszystkie chciałam :D

      Usuń
  9. Ależ genialne kolory dostałaś, zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierałam takie kolory, które najbardziej mi się podobają i których nie mam :)

      Usuń
  10. ile dobroci! zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary i fiolet cream bardzo w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW - marzy mi się taki metaliczny pyłek *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ładne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fioletowy z drobinkami jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Same piękności! Ciekawa jestem jak będą prezentować się na paznokciach :)
    Idę oglądać filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oni mają cudowne kolorki tych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  17. te pyłki mi się podobają :) a filmik bardzo fajny, moim zdaniem dałaś radę, chociaż na początku wydawałaś się lekko spięta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na początku? To i tak dobrze, że stresowałam się cały film :D

      Usuń
  18. Cudowne kolory lakierów, aż chyba zaopatrzę się tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są, muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojaaaa !

    Ile tego jest <3 u mnie za niedługo też się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten granat i fiolet z drobinkami mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...