One stroke :)

Kolejne zdobienie z odkopanych folderów ;)
Tym razem moje początki one stroke!
Bez wątpienia to jedna z najtrudniejszych metod w zdobieniu pazurków,
jednak również najbardziej efektowna :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsze zdobienie powstało w oparciu o kolorek Semilac 019 Blue lagoon!
Jeden z pierwszych moich kolorków i cały czas dokupuję kolejne buteleczki ;)
Na żywo nieco bardziej stonowany i głęboki ;)



W drugiej stylizacji postawiłam na Semilac 003 Sweet pink!
Jego nazwa mówi sama za siebie :)



PRZYPOMINAM O ROZDANIU- KLIKNIJ W ZDJĘCIE! :)

38 komentarzy:

  1. Oba manicure piękne, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Mam ochotę na wersję w różu na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne, szczególnie te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie ci wyszły te malunki! kiedyś próbowałam tej metody, ale rzeczywiście, do najłatwiejszych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień różowy jest boski !

    Przy następnych zakupach muszę go kupić .
    Brakuje mi takiego. Zakochałam się w nim.
    Nie umiem się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. One stroke zawsze mnie zachwyca.. kiedyś coś umiałam jeszcze namalować teraz to już porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa wersja po prostu bomba!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2016/11/jeans-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowe paznokcie super! Ja ze 2 razy spróbowałam one stroke i poddałam się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Semilac 019 Blue lagoon boski <3 Uwielbiam takie kolory na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten niebieski lakier jest piękny! bardzo głęboki,

    OdpowiedzUsuń
  11. Początki??!! Oj chciałabym żeby i moje tak wyglądały, niestety nie mogę się pochwalić takimi umiejętnościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas mam w one stroke problem, żeby elementy się jakoś łączyły, mam wrażenie że każdy jest zupełnie osobno, a jak je chcę połączyć to się robi takie naciapane że już nie wygląda ładnie :D

      Usuń
  12. Różowa wersja to zdecydowany mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci wyszło to one stroke :) Szczególnie na pierwszym zdobieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. oba super, chociż mimo ze za niebieskim nie przepaam, to tu bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. wersja niebieska chyba ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zdobienia bardzo ładne. Mimo, że uwielbiam kolor niebieski to bardziej do gustu przypadła mi wersja z sweet pink :D
    Obserwuje :) (jako Anna Hh)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie te kwiaty wyglądają przepięknie! :) Szkoda jedynie, że piszesz, że to trudne, ja nie mam talentu do tego typu rzeczy, a dałabym się pokroić za takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana one stroke trzeba spróbować, dla mnie to bardzo trudna metoda, dla innych może być prosta! Wszystko zależy od osoby, ale co na pewno trzeba przyznać- potrzeba przy niej dużej ilości ćwiczeń :)

      Usuń
    2. To może chociaż poczytam na czym ona polega :D Na razie szczytem moich umiejętności jest równe pomalowanie paznokci na jeden kolor ;) Obserwuję, to od czasu do czasu popatrzę sobie na Twoje piękne pazurki :) Pozdrawiam serdecznie! ;*

      Usuń
    3. Super, bardzo mnie to cieszy<3 :)

      Usuń
  18. Pięknie to wygląda! Masz rękę do tej metody, czego Ci bardzo zazdroszczę, muszę trochę nad nią posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi kochana bardzo mi miło, chociaż ja tej ręki do one stroke nie widzę :D Ale ćwiczenia to w niej podstawa, jak trochę przysiądę to już po 2-3 wzorach widzę różnicę ;)

      Usuń
  19. podoba mi się ten kwiecisty motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie Ci wyszło :) aż trudno uwierzyć, że to początki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny jest ten niebieski kolorek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te różowe są niesamowite <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdobienie super! Już kiedyś zachwyciła mnie technika one-stroke, ale sama nie próbowałam :) Myślę, że praktyka zrobiłaby swoje - Tobie wyszło super :) Jeśli chciałabyś poszerzyć swoją kolekcję lakierów i akcesoriów do stemplowania to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oba mani piękne, ale ten z różowym semilaciem bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pierwsze zdobienie :) nie mogę się napatrzeć :)
    AJ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...