Stawiam na szary! :)

Szary to jeden z kolorów jesieni!
Ja go uwielbiam, bo genialnie się komponuje :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

No to zaczynamy!
Stylizacja pierwsza to... wąs :D
Kiedyś robiłam tego typu zdobienie, a jeszcze go tu nie było :)
Połączyłam ciemny szary kolorek Mistero Milano 9427 Wrześniowa noc!
Do niego dołączył jasny Semilac 105 Stylish gray :)



Drugie zestawienie z dodatekiem czerni Semilac 031 Black diamond!
Szarość to Semilac 141 Lady in grey!
Do tego zmalowałam geometryczny gradient :)

PRZYPOMINAM O MOIM ROZDANIU- KLIKNIJ W ZDJĘCIE ;)

38 komentarzy:

  1. Kocham szarości <3 Piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie miałam szarości na paznokciach :D A tak na dobrą sprawę, to nie wiem czy w ogóle kiedyś miałam :D Chociaż szarak Semilaca jest w kuferku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że szarość to jeden z kolorków, którym najbardziej lubię malować? Nie wiem dlaczego, ale najłatwiej się rozprowadza i zawsze fajnie wygląda! A który szary masz z Semilaca? Koniecznie go sobie wypróbuj :)

      Usuń
    2. Mam 107 i jeszcze jakiś metalik brokatowy, ale nie pamiętam nr :D Szaraczka używałam, ale nie na swoich pazurkach, a u koleżanki :D

      Usuń
    3. 107 to właśnie jest taki metaliczny, chyba że masz jeszcze 093 też taki metaliczny :) Ja przerobiłam już 016 ciemny i dwa jasne 105 i 141 :) Wszystkie bardzo lubiłam :)

      Usuń
    4. Aj poplątałam :D Pomyliły mi się te numery. Steel czy Stylish haha jakoś tak podobnie brzmi ;') Chodziło mi o 105 z notki, a napisałam 107 (nieświadomie podając nr drugiego lakieru, którego rzekomo nie pamiętałam hahaha)

      Usuń
  3. bardzo lubię szarości :) fajne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają! Ja wielbie jednak kolory nude :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąsy wyglądają bardzo fajne :) Świetnie je namalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, jesienią uwielbiam szarość

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szarości dlatego obie stylizacje strasznie mi się podobają 😊😊 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezu! Cudo!
    Jak długo juz robisz paznokcie komuś? I jak długo sobie?
    Od dzisiaj jesteś moja nauczycielka! <3 zakochałam się w twoich stylizacjach !
    Sama wymyślasz wzory? Na czymś ćwiczysz?
    Jezu cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję! :)
      W sumie to moja pasja od na prawdę dawna, zaczęło się od zabawy z kuzynką jak byłam w podstawówce :D W gimnazjum sporo ćwiczyłam,a w liceum zaczęłam robić wszystkim znajomym i rodzinie ;) Natomiast hybrydę robię od ok. 3 lat ;)
      Wzory natomiast różnie, niektóre wymyślam, nie które przerabiam, staram się nie kopiować dokładnie tego samego, lecz bardziej się inspirować ;) Ćwiczę zazwyczaj na okrągłych wzornikach ;)

      Usuń
  9. śliczne zdobienia :) wąsiki mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero niedawno dojrzałam do szarości, teraz uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Szarość na początku wydaje się taka nudna, ani klasyczna ani jakaś przyciągająca wzrok- takie nic! A po pewnym czasie zauważa się w niej tą klasę samą w sobie ;)

      Usuń
  11. Z dodatkiem czerni bardziej do mnie trafia :). Choć ja akurat nie jestem zwolenniczką szarości :P

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam szarosci na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten wąs :D muszę koniecznie sama też usiąść nad tym zdobieniem geometrycznym.

    OdpowiedzUsuń
  14. szary semilac - mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę się już polubiłam z szarościami, ale jeszcze nie na 100 procent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Geometryczny gradient jest super :) Bardzo mi się podobają takie zdobienia, tak samo jak szare lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW ! :D
    Magda, ty to pewnie masz wszystkie kursy na paznokcie jakie można mieć. Bo widzę ze tu żel, tu przedłużenie, hybryda.! Pasja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kursy mam tylko 4 z tego roku, w tym 3 typowo o zdobieniach, a wszystkiego w sumie uczyłam się sama ;)

      Usuń
    2. A gdzie zrobić kurs podologiczny? Bo to podstawa przy robieniu paznokci. Ja bym chciała taki typowy na paznokcie zeby rozpoznawać i nikomu krzywdy nie zrobić! Bo patrzę taki kurs podologiczny to 5200zl kosztuje.

      Usuń
    3. Podologia zajmuje się stopami, więc nie sądzę żeby było to niezbędne przy robieniu paznokci u rąk, tym się zajmuję ;) Kursu podologicznego nie robiłam więc nie jestem w stanie doradzić :)

      Usuń
    4. Patrzyłam na oferty pracy w studiu manicure i tam wymaganie było ukończony kurs podologiczny i stylizacji paznokci. No to w takich razie chyba jest ważny.

      Usuń
    5. Ale ja nigdzie nie pracuje, robię pazurki hobbistycznie sobie i koleżanką w domu więc dla mnie nie ma takiej potrzeby :)
      Co wymagają w studiach- nie wiem, nie patrzyłam i nie szukałam
      :D

      Usuń
  18. te gradienty <3 ahhh muszę w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu, świetne stylizacje! Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów i jak zawsze czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)
    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...