Wszystko o: DVN + ROZDANIE ;)

Postanowiłam stworzyć nietypowy post!
Dziś chciałabym powiedzieć wam wszystko o marce Dolce Vita Nails! :)
Ale nie z punktu widzenia jakości lakierów!
To możecie znaleźć w porównaniu TUTAJ!

Moje media:
FACE: LINK
INSTA: LINK



NO TO ZACZYNAMY :)

1. Marka Dolce Vita Nails jest polską marką, która została założona w Poznaniu!
Tutaj jest jej siedziba i produkcja :)

2. Marka posiada własny salon Dolce Vita Studio (LINK), gdzie Malwina zajmuje się wykonywaniem pazurków, ale również prowadzi szkolenia! :)

3. W ofercie DVN możecie oprócz lakierów hybrydowych znaleźć wiele innych produktów!
M.in. aceton, cleaner, krem do rąk i oliwkę!
Ostatnio został wprowadzony również żel budujący! :)

4. Produkty marki można zakupić na ich oficjalnej stronie http://www.dolcevitanails.pl/
Dodatkowym atutem jest darmowa przesyłka przy zakupach za min. 300 zł
oraz program lojalnościowy dający punkty za każde dokonane zamówienie :)

TERAZ KILKA SŁÓW O KONKRETNYCH LAKIERACH ;)

5. Najlepsza biel i czerń- tego szuka każda z was!
Bez problemu z utwardzaniem, bez zmiany koloru po użyciu topu i z idealnym kryciem :)

6. NEONY- kryją po 1 warstwie ;) W pełni nasycone kolory- uwielbiam <3

7. FUTERKO- nietypowa hybryda o której więcej pisałam TUTAJ

8. Mój ulubiony błyskotek! Kryje po 1 warstwie! <3


9. PASTELE- również bardzo wysokie krycie! Ja używam max 2 warstw ;)

10. TOPY- zwykły jest super, ale top no wipe to prawdziwa petarda!
I do tego idealny mat ;)

Znacie DOLCE VITA NAILS?
Marka rozwija się bardzo szybko i zajmuje co raz lepsze miejsca w rankingach :)
Serdecznie polecam wam wypróbować :)

Na koniec mam dla was fajną niespodziankę: ROZDANIE! :)

ZASADY:
Do wygrania są 3 lakiery hybrydowe Dolce Vita Nails! J
Rozdanie trwa od 03.11.2016 do 25.11.2016
Konkurs zostaje unieważniony przy ilości zgłoszeń mniejszej niż 50.

Obowiązkowo trzeba spełnić wszystkie punkty!
11. Polubić na facebooku: @lakierowniczka @dolcevitanails
22. Obserwować na instagramie: @lakierowniczka @ dolcevitacosmetics
33. Udostępnić publicznie informacje na instagramie lub facebooku!
Lubię jako:
Obserwuję jako:


23 komentarze:

  1. Te hybrydy wyglądają bosko, szczególnie neony! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć hybrydy o tak dobrym kryciu, szczególnie neony i pastele ;)

      Usuń
  2. Neony i pastele świetne :). Oczy mi się zaświecił jeszcze do futerka i 50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dołączaj do rozdania, jest okazja przetestować hybrydę Dolce Vita Nails :)

      Usuń
    2. Obawiam się trochę :). Miałam swego czasu zestaw semilaca i mnie uczulały i od tamtej pory nie sięgałam po hybrydy :)

      Usuń
    3. Ja osobiście nie miałam uczulenia, ale trafiło na moją koleżankę.. Wyleczyłyśmy i teraz kładę jej hybrydę Victoria Vynn lub właśnie Dolce Vita Nails i jest okej, tylko wcześniej trzeba wyleczyć pazurki, co trwało dobre pół roku :)

      Usuń
  3. Uwielbiam hybrydy DVN, ale niestety czerń się u mnie nie spisuje. Nakładam cieniutkie warstwy, a mimo to, marszczy się w lampie, choć wymieniłam żarówki. Trochę mnie to smuci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz? U mnie czerń jest okej, kładę tylko 1 cieniutką wartswę i nic więcej i nie ma problemu... A kładziesz 2 warstwy? :)

      Usuń
  4. Zgłosiłam się ^^ Chętnie poznam się z tą marką bliżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ja ją polubiłam i chcę was trochę zarazić marką ;) Jak będę miała możliwość to chcę częściej organizować jakieś rozdania ;)

      Usuń
  5. Wow. Super juz biorę udział 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki świetne, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerkowy lakier genialny! :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory neonowe tej firmy są genialne! :) Już zgłaszam się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak ze sprawami uczuleniowymi? DV są 3free? Bo niestety dopadło mnie uczulenie na Semilaci i teraz strasznie się boję...a nie wyobrażam sobie przestać w ogóle robić i sobie i innym. Może ta firma byłaby ratunkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka ma uczulenie i jak je wyleczyłyśmy (co trwało ok. pół roku) i teraz robimy Dolce Vita Nails albo Victoria Vynn i jest wszystko dobrze ;)

      Usuń
    2. Timidite.pl - wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa i są testowane przed wprowadzeniem na rynek. Pojawienie się niepożądanej reakcji zależy od wielu czynników m.in. indywidualnej skłonności do alergii, aplikacji produktu, przygotowania płytki paznokcia.
      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  10. wow, świetne są ;o
    z chęcią się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam kurs na mani hybrydowy właśnie w studio dolce vita nails i miałam okazję pracować na ich hybrydach :-) pięknie kryją i konsystencja też ok

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowałam na tych hybrydach podczas kursu w studio Dolce Vita Nails :-) krycie już przy pierwszej warstwie i konsystencja też ok, ale jeszcze nie mam ich w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam na jednym szkoleniu u nich i świetnie było ;) Hybrydy świetne więc bardzo chętnie po nie sięgam ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...