Zakochana w Royal Blue! :)

Kolor, który wcześniej nie przykuł mojej uwagi- ale......
wybrałam go tak bez przekonania- i....
..na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Dolce Vita Nails 413 Royal Blue- połączenie turkusu z szarością w idealnych proporcjach!
Stonowany, lecz nie nudny!
Ciemny, jednak nie zbliżony do czerni!
GENIALNY <3



Do zdobienia wykorzystałam koronkowe naklejki 3D!
Jednak żeby ich trwałość była dobra, nałożyłam na nie top, co zmniejszyło efekt 3D!
Cena tych naklejek to ok. 7 zł, a można by je zastąpić stempelkiem ;))


Dodatkowo normalnie MUSIAŁAM położyć holo mgiełkę :d
Jestem od niej uzależniona! :D

Co wy na to? :D
Ja noszę je z dumą, bardzo dobrze się w nich czuję ;)
No i trochę zarzuciłam was ilością zdjęć :d

39 komentarzy:

  1. Oddaj mi te długie pazury :D Moje są lekko za opuszek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w wakacje też takie były :D Pod hybrydką mi tak odrosły :d

      Usuń
  2. Kolor ładny ale zdobienie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopóki nie przeczytałam, że to naklejki myślałam że to stemple właśnie ;-) Rzeczywiście ładny ten kolor ;-) Taki niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytłumacz mi jak typowej blondynce !
    Czym się różni korekta od uzupełnienia paznokci? :)
    Bo domyślam sie o co chodzi, ale moja znajoma kłóci sie, że nie mam racji. Dlatego jakbyś mogła napisz jak do blondi co i jak <3
    Bo odnowa wiem co to jest :P
    Ale nie wiem czy nie mysle korekty z uzupełnieniem ;********
    AM, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, specjalistą to ja nie jestem w tej sprawie, bo ani tego ani tego nie robię :d
      Ale patrząc po samej nazwie korekta to naprawienie uszkodzenia, natomiast uzupełnienie to dołożenie produktu na odroście bez ściągania całości stylizacji ;)

      Usuń
  5. jejku, cudowne, bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo mi się podoba ten mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie koloru, zdobienia i paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. te naklejki są obłędne !! a kolor wg mnie jest cudny ! Sama ostatnio uwielbiam siebie w takich kolorkach, ubrania i pazurki więc to na pewno coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. megaa! ;o i te naklejki, świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda i te naklejki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, oka nie mogę nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdobienie :) a kolorek niebieski jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne :) A naklejki są cudne, myślałam że udało Ci się stempelkiem tak perfekcyjnie odbić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne! jestem zakochana w nich! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne paznokcie, zakochałam się <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te paznokcie *.*

    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor bardzo oryginalny, ma w sobie to coś :)
    Koronkowe naklejki bardzo fajnie się na nim prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej niebieski na paznokciach tak średnio lubię... Ale ten jest naprawdę piękny :) Zdobienie bardzo fajne, nie miałabym nic przeciwko temu, żeby chodzić w takich pazurkach na przykład do szkoły... Tylko wtedy chyba już bez holo mgiełki. Sam subtelny i elegancki wzór koronki na jednym paznokciu by mi pewnie wystarczył :)
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię błyskotki, więc dla mnie holo mgiełka jest idealnym dodatkiem:)

      Usuń
  20. Faktycznie odcień piękny, taki niespotykany.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd ja znam tę miłość, która przychodzi z pierwszym nałożeniem lakieru na paznokieć :D Piękne jest to zdobienie. Zawsze szkoda mi naklejek, dlatego wolę stemple :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...