Zapasy :D

Przyszedł czas na uzupełnienie zapasów naklejkowych :D
Usiadłam do zamawiania i przepadłam :d
Co chwilę mi się podobała jakaś, a ja tylko klikałam ,,kup to!" :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Ale zaczniemy od zwykłych naklejek koronkowych 3d!
Kupiłam je w Hebe za ok. 7 zł za arkusz ;)
Nie wiedziałam, które wybrać więc wzięłam i neonowe i białe :d
Możecie je zobaczyć w zdobieniu TUTAJ! 


Dalej to już same zakupy z aliexpress za niewielkie pieniądze! :)

Łapacze snów! Zawsze maluję je ręcznie ale nie mogłam im się oprzeć! :D

No, a teraz to już same Święta!
W zeszłym roku się spóźniłam i nie miałam żadnych naklejek- w tym roku nadrabiam :D

Pierwsza plakietka delikatnie wypukłych bombek w kolorze!
Natomiast dalej 12 arkuszy srebrnych i złotych motywów świątecznych ;)

Nietypowe wzory prosto ze swetrów w 2 wersjach kolorystycznych ;)

Idealne małe dodatki w bieli i kolorze :)

Na koniec moje ulubione!
Całopaznokciowe bałwanki w 12 wersjach! :D

Teraz zima mi nie straszna!
Jestem gotowa do działania :D

28 komentarzy:

  1. o rany , przepiękne rzeczy tu masz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy srebrno-złoty zestaw - cudne te naklejki ;-) I jeszcze te niebiesko-białe - kilka arkuszy mam z tej serii u siebie. Czekam na Twoje zimowe zdobienia z tymi cudami, które pozamawiałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz to będziesz tworzyć arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, ja po prostu uwielbiam naklejki

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam łapacze snów i też zamówiłam kilka różnych arkuszy z tym motywem! a na święta raczej postawiłam na płytki do stempli niż naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płytkę mam z zeszłego roku, teraz chciałam coś bardziej wymyślnego ;)

      Usuń
  6. Jakie cudeńka! A te ''naklejki'' z łapaczem snów są przepiękne. Sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jakie zapasy :) Naklejki to zawsze świetny pomysł na szybkie i efektowne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki koronkowe i łapacze snów są cudne. Sama czekam na ten zestaw naklejek z Ali :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zapasy, uwielbiam naklejki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szał ciał :P sama się zbieram do zamówienia :P ale tyle wszędzie cudów, że nie mogę się zdecydować :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowne rzeczy! zwłaszcza te typowo na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awwww lovely designs!
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. te naklejki koronkowe to mistrzostwo :) !
    poza tym zimowych motywów też w tym roku zakupiłam niemały zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ile pięknych naklejek :) Teraz tylko ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bałwankowe naklejki są ekstra! Te pierwsze świąteczne mam i pod wpływem topu rozpuszcza się z nich złoty kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz? To muszę na nie uważać... A myślałam, że właśnie takie złoto-srebrne będą genialne ;(

      Usuń
  16. Mi swetrowe naklejki i inne swiateczne nie doszly i juz raczej nie dojda, bo zamawialam 3 miesiace temu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w zeszłym roku nic nie doszło, w tym roku już w wakacje szukałam żeby zamówić :d

      Usuń
  17. te sweterki są przecudne!! :D no zapas masz niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne wzory <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję - będzie mi miło jeśli wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie utknęłam na Ali :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super naklejki :D będzie sporo możliwości, zwłaszcza na świąteczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...