Drobinki w granacie :)

Na początek grudnia mroźny kolorek z niebieskimi drobinami! :)
Wiecie, że jakiś czas temu pokochałam lakiery brokatowe!
Dają genialny efekt same w sobie, a z małym zdobieniem tworzą magiczne stylizacje!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Dodatkowo przy hybrydach nie ma problemu z ich zmywaniem! :D
Szczególnie jeżeli chodzi o serię pure od Victoria Vynn!
Te lakiery ściągają się płynem na bazie alkoholu, ale BEZ ACETONU!
Już niedługo spodziewajcie się recenzji :)


Pewnie ciekawi was co to za cudo?
Granat z delikatnymi drobinkami, który pokazałam w nowościach TUTAJ!
Victoria Vynn Pure 066 Night Watch! :)
Spodziewajcie się go tutaj więcej, 
bo na moich pazurkach na pewno wyląduje jeszcze w tym roku! 
Jestem nim oczarowana :)

24 komentarze:

  1. Tradycyjnie już zachwycam się Twoim mani i przepięknym granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się staram, miło mi czytać takie opinie :)

      Usuń
  3. Też byłabym oczarowana takim lakierem na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten granat z drobinkami przepiękny! :) Zdobienie na serdecznym bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobienie :) granacik cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. robisz przepiękne paznokcie, również się tym interesuje :) zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję że coś się spodoba :)
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie super :) Granatowy jest cudowny i nawet już nie potrzeba dodatków, chociaż ze stempelkiem też wygląda fajnie. Nie wiedziałam, że istnieją hybrydy, które da się zdjąć bez acetonu :O (i bez frezarki równocześnie :D )
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te hybrydy usuwane alkoholem to dość nowy produkt na rynku ;) Jak na razie mam na jego temat bardzo dobre zdanie, zobaczymy co dalej ;)

      Usuń
  8. jaka ja lubię granat, jak zawsze ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, śliczny ten lakier! Zdobienie również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do tego typu lakierów :)
    Piękny granat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten lakier! Magiczny! W sam raz na nadchodzący świąteczny czas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten granat jest magiczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...