Holo śnieg! :D

Co mam dzisiaj? Może kolor mało świąteczny- racja!
Ale wszystko usprawiedliwiają śnieżynki :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zdobienie to powstało z foli transferowej zamówionej na aliexpress ;)
Jest ona od razu na czarnym tle dlatego zastosowałam takie kolory :)


Idealnie sprawdził mi się duet Victoria Vynn z serii Pure!
Czarny 036 Jet black oraz szary 072 Grey room :)
Dodatkowo na 1 pazurek położyłam holo mgiełkę Victoria Vynn 109 Silver Scyscraper :)



Dodatkowo mam dla was drugą stylizację ;)
Opiera się ona na tym samym zdobieniu i kolorystyce ;)
Inny jest tylko układ ;)

31 komentarzy:

  1. jaki piękny mani, chce takie naklejki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie i mroźne, zimowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne w weekend robię sobie nowe hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo i co planujesz na pazurkach? :) Ja dziś chcę zrobić nowe jak się wyrobię :)

      Usuń
  4. Ta folia jest rewelacyjna :D Cały manicure bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! :) bardzo lubię zimowe zdobienia, w szczególności śnieżynki :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne holo śnieżynki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam śnieżynki na paznokciach ;) kiedyś na blogach gdzie się nie zajrzało wszędzie Semilac, a teraz znów szał na Victoria Vynn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki to cudowny motyw :) Teraz mam wrażenie, że rozkłada się to wszystko :) Kiedyś był wszędzie Semilac, a teraz Semilaca jest jeszcze więcej ale jednocześnie jest mnóstwo innych firm, co uważam że jest bardzo dobre, bo każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  8. Są czadowe :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, jak to się musi mienić na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pazurki :) bardzo mi się podoba śnieżynkowy motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne zdobienie! holo śnieżynki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarne ze śnieżkami są super! Natomiast te grafitowe nie podobają mi się w ogóle. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Super naklejki :) bardzo ładnie komponują się z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdobienie :) Ta folia jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...