Holo! :)

Koniec roku zbliża się nieubłaganie!
W tym poście chciałabym pokazać wam moje pazurki :)
Wbrew pozorom nie ma na nich motywów zimy, ani świątecznych!
Nie ma też czerwieni ani zieleni!
To co ja tam mam? :O

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Moje paznokcie to istna impreza!
Bez dwóch zdań rządzi holo! :)


Efekt jest dość subtelny!
Z daleka widać ,,takie tam szare paznokcie"
Ale jak padnie na nie światło uwalnia się nieziemski efekt!
Powiem wam, że to holo idealne :)

Sam pyłek pokazywałam w nowościach TUTAJ!
Kosztuje $7,99 i znajdziecie go w TYM LINKU!
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym DXG10 :)


Oczywiście zdjęcia odbierają mu uroku ;(
Również piękne cyrkonie Swarovskiego na moich zdjęciach wyglądają jak z bazaru :D
Ale uwierzcie na słowo- są cudne!
Ja sama się nadal nimi zachwycam chociaż noszę je już tydzień :)



28 komentarzy:

  1. Paznokcie są przecudowne! Mają mroźny klimat, więc są idealne na zimowy i świąteczny czas :) Na Sylwestra też świetnie się nadają ;)
    Szczęśliwego nowego roku!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha UWIELBIAM! <3 a wiesz, że też myślałam o przyklejeniu cyrkonii :D ale w ostatniej chwili z tego zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to dopiero byśmy miały identyczne :D

      Usuń
    2. Holomania nam się włączyła :)))

      Usuń
  3. holo rządzi! z cyrkoniami wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jak holo pięknie się mieni! cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny efekt, takich paznokci jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne na Sylwestra :) bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester pełną gębą :) Pyłek wygląda świetnie na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne!!! <33


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za szaleństwo, przepiękne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, też chcę takie ;)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak się trzyma na końcówkach? Efekt piękny ale najbardziej mnie trwałość intersuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam je już dobry tydzień i nie widać żadnych uszkodzeń:) Jakbym się przyjrzała patrząc typowo na końcówki od przodu paznokcia na wolny to może jest trochę starty, ale to tak jak u mnie każda hybryda po takim czasie użytkowania :) Jutro postaram się na insta wstawić zdjęcie jak obecnie wyglądają;)

      Usuń
  12. Idealne na sylwestra! Szczerze mówiąc to hybrydy kuszą mnie tylko przez wszelkie pyłki, jakie oferują ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...