Night watch! :)

Zapowiadałam, że ten granat pojawi się w najbliższym czasie jeszcze raz!
Więc jest! (Poprzedni post: KLIK)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Ostatnio pokazywałam wam mój świąteczny wzornik (LINK)!
Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma cierpliwość do malowania zdobień!
Dlatego dziś coś prostego! :)


Pierwsze zdobienie z motywem bombek w stylu kul dyskotekowych!
Naklejki wodne aplikuje się szybko, a efekty są genialne! :)


No tak! Zdobienia, zdobieniami! Ale co to za kolor?
Victoria Vynn 066 Night Watch!
Ciemny granat z mnóstwem jaśniejszych niebieskich drobinek!
Nie jest to typowo brokatowy lakier, lecz delikatne ukryty brokacik!
Jak tylko spojrzysz na nie pod światłem zobaczysz magię drobinek! :)


Druga naklejka to słodki bałwanek z prezentem!
No nie mogłam się mu oprzeć! <3


Co sądzicie?
Która wersja podoba wam się bardziej? :)
Ja sądzę, że idealnie komponują się w duecie! :)


22 komentarze:

  1. Całość wygląda naprawdę pięknie :) Zakochałam się w tym granacie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! ;)
    Granat jest urzekający :)
    AJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek przeuroczy :D Nie mam świątecznych naklejek na cały paznokieć i w tym momencie zastanawiam się jak to się stało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam dużo całopaznokciowych w tym roku :D

      Usuń
  4. Świetnie wyglądają te naklejki połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny manicure, nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękności, kto by się spodziewał, że to naklejka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten lakier! a naklejki mają ładny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne! ten lakier jest przepiękny, mam podobny z NeoNail, ale tam drobinki nie są aż tak widoczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie granatu i jaśniutkich niebieskich naklejek. Bałwanek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Piękne! dawno takich ślicznych nie widziałam
    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. te drobiny w tym granacie są obłędne ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdobienie :) ten granacik z brokatem skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałwanek jest mega! Bardzo mi się podoba, tak samo jak ten granatowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...