Nowości od Born Pretty Store! :)

Mam dla was dziś ogromną dawkę nowości!
Płytki zdecydowanie mnie tym razem pochłonęły!
Ale nie mogłam nie spojrzeć na kilka innych drobiazgów!
Zapraszam :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Od tych ,,pozostałych" zaczniemy, a co się tu znalazło? :)
1. Stempel! Jak wiece dla mnie przezroczysty stempel jest już nie zastąpiony!
Ten ma 2 dodatkowe zalety! Jest większy i niższy przez co jeszcze łatwiej umiejscowić wzór :)
Cena: $2.99 Link: KLIK

2. Biały lakier do stemplowania!
Przy takiej ilości płytek pomyślałam o lakierze!
Następnym razem skuszę się dodatkowo na jakiś kolorowy :)
Cena: $1.99 Link: KLIK

3. Pyłek holograficzny!
Jestem bardzo zadowolona z efektu lustra z BPS!
Tym razem wymarzyłam sobie pyłek holograficzny, macie? :)
Cena: $7.99 Link: KLIK

Warto pamiętać o kodzie zniżkowym! DXG10 

No i płytki! Jak zawsze zabezpieczone folią z dołączonym kartonikiem :)
Zaczniemy od zestawu 5 płytek! 
Numery: L046-L050 
Cena: $13.99 Link: KLIK

Kolejna płytka jeszcze w zimowo-świątecznych klimatach :)
Brakowało mi czegoś z ,,sweterkowymi" motywami :)
Ta jest idealna! :)
Cena: $1.99 Link: KLIK


Dwie ostatnie płytki otrzymałam od BPS w niespodziance! :)
Dziękuję baaaardzo!
Szczególnie podoba mi się ta pierwsza- niesamowita :)


Co wy na to? 
Umiałybyście wybrać tylko 1 z nich? :D
Ja jestem oczarowana wszystkimi :D


36 komentarzy:

  1. Ale poszalałaś z tymi płytkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wybrałam tylko 1 zestaw i 1 płytkę :D A że w zestawie było ich 5 i dodatkowo BPS dorzuciło mi 2 to się jakoś nazbierało :D

      Usuń
  2. sama czekam na tą płytkę L046 :)
    cudowne zamówienie :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mega haul :) Płytki piękne :) Sama chętnie przygarnęłabym kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości ;) ja też mam ich trochę do pokazania, bo ostatnio dostałam paczkę współpracową, prezent mikołajkowy i dwa zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na nowości u Ciebie, uwielbiam takie posty oglądać! :D

      Usuń
  5. Wszystko świetne! Płytki są cudowne. Też poczyniłam ostatnio spore zakupy na ali i czekam niecierpliwie na przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to czekam na Twoje zakupy, zaciekawiłaś mnie :)

      Usuń
  6. Super przesyłka, nie umiałabym wybrać tylko jednej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne płytki; widzę tu dwie które mi się marzyly; próbowałam je zamówić ale już od dawna się nie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz? A to które są niedostępne? Ja w tym zestawie wzięłam 5, a nie sprawdzałam czy osobno również można je zamówić ;) Mi się bardzo spodobała ta z serduszkiem :D

      Usuń
    2. Za punkty nie da się nic już zamówić i to od dawna

      Usuń
    3. A to nie wiem, ja swoje punkty muszę w końcu wykorzystać :d

      Usuń
    4. Da się zamówić, ale tylko jak się dopłaci - wycwanili się trochę ;)
      Świetne nowości! :)

      Usuń
  8. o-m-g ale cuda !! aż mi się stemplować zachciało. wszystkie boskie, ale na tą aztecką już od dawna mam chrapkę. Nie mogę się doczekać jakie dzieła nimi zrobisz :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak dotrą do mnie nowe płytki to mam manię stemplowania :D A te teraz są chyba najładniejszymi jakie mam <3

      Usuń
  9. Płytkowe szaleństwo! Niezła paczucha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No przyszalalas Madzia! Ciekawa jestem zdobien ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale poszalałaś :) Płytki piękne - zazdroszczę! ;) Dzczegolnir sweterkowa i geometryczna - cuda <3 A lakier do stempli szczególnie biały to absolutny must have w zimowym sezonie. Mi sie skończył i bardzo cierpię z tego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze pracowałam stemplami na zwykłych lakierach, a teraz zaczynam z tymi typowymi do stemplowania i to jednak jest ogromna różnica :D

      Usuń
  12. Suoper prezent sprawili Ci na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku ile płytek ;) ale bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę - takie cuda! Wszystkie płytki ze stemplami boski, brałabym w ciemno :D Czekam na niesamowitości wyczarowane z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ile nowości! Teraz czekamy na wysyp efektów na paznokciach! Już nie mogę się doczekać, co wyczarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie! Kiedyś koniecznie muszę wypróbować te płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne płytki !! :) Muszę zacząć znów je kupować :) Chociaż osobiście wolę malować wzorki ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...