Świąteczny wzornik :)

Na świąteczne i zimowe zdobienia zawsze mam pełno pomysłów!
Wszystkie mają w sobie coś magicznego *.*
Wzroki maluję ręcznie i sprawia mi to ogromną radość :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Dajcie znać, które wam się spodobały :)


Reniferki, bałwanki, śnieżynki, choinki!
Tego wszystkiego jest mnóstwo, a ciągle za mało! :D
W tym roku tańczący renifer i bałwan na łyżwach to moi faworyci! :)


Sweterki! To na pewno idealny pomysł na zimowe zdobienia!
Bez wątpienia to jeden z najpopularniejszych motywów w grudniu!
Jak wykonujecie sweterki?
Ja w tym roku postawiłam na żel + pyłek akrylowy :)

38 komentarzy:

  1. najlepsze z rysunkami ! Pozdrawiam !^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! <333


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wzorki są świetne, ale tańczący renifer jest mega! Powalił mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!!!

    Zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie reniferki są cudowne!!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniferki skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję zakup proszku akrylowego xd ale nie wiem czy uda mi się w tym roku haha podoba mi się wzorek z reniferem na 3 paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku grudnia zamierzam kupić bezbarwny proszek akrylowy, bo mam same kolorowe :D No i pewnie kupię dopiero na kolejną zimę:D

      Usuń
  8. świetne wzorki!
    a renifer wygrał wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniferki genialne, ale cały wzornik jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę talentu! Piękno samo w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie śliczne :) ale najbardziej mi się podobają te z reniferkami i śnieżynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniferek jest cudowny, ja chce takiego samego !

    OdpowiedzUsuń
  13. bombki mi się mega podobają! jeszcze na tym kolorze ah

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły. Bałwanek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. same cudowne wzory :) uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne wzroki, ale reniferki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i inspirujący post! :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam za talent, rewelacyjne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne! Wszystkie propozycje są tak pięknie dopracowane, że nie można od nich oderwać wzorku ;)
    Pozdrawiamy! :* Zapraszamy do nas ;)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pomysłów :) co jeden wzorek to ciekawszy :)
    AJ

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne! jak ty to robisz ?! ja myślę, żeby się zapisać na szkolenie do akademii semilac, chciałabym umieć takiie cudeńka malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Akademii Semilaca też byłam, co prawda nie na tego typu zdobieniach, ale byłam na 3 szkoleniach :)

      Usuń
    2. ooo na jakich ? bardzo dużo słyszałam dobrego o szkoleniach semilaca, a ty jakie masz odczucia ? :)

      Usuń
    3. Ja byłam na one stroke, na żelu i na mixie zdobień ;-) ja byłam bardzo zadowolona, dziewczyny pełne profesjonalizmu i na prawdę chcą nauczyć ;-)

      Usuń
  22. Cudeńka! Trzeba mieć cierpliwość do tego typu zdobień. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w klimacie makijażowym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten reniferek, który jest na trzech paznokciach wygląda mega uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...