Wydłużamy z coverem VV :)

Dziś mam dla was coś, co rzadko pojawia się na moim blogu :)
W roli głównej: paznokcie żelowe :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Żel to na razie u mnie faza wstępna-ćwiczeniowa!
Niewątpliwie mam chęci go opanować, ale wszystko po kolei :)
Dziś możecie zobaczyć efekt mojego ostatniego ćwiczenia :)



Pracowałam na żelu Victoria Vynn 05 Cover peach!
Jego kolor nawet solo już wygląda fajnie!
Można na niego położyć hybrydę, wtedy kryje ona jeszcze lepiej- jest więc świetną bazą :)

Zdaję sobie sprawę, że jeszcze sporo pracy przede mną!
Sporo też za mną- wszystko super się trzymało! :)

28 komentarzy:

  1. ładnie wykonane! i śliczne kolorki dobrane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ja co prawda nie przedłużam i nie bawię się zelami, ale muszę przyznać, ze bardzo ładnie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z żelem działam bardzo powoli, bardziej dla samej siebie chciałabym po prostu umieć je wykonać ;) No ale że aktualnie takie przedłużanie zajmuje mi sporo czasu robię to rzadko na dłoniach kuzynki czy przyjaciółki :D

      Usuń
  3. Wow, gratulacje, że udało Ci się tak dobrze je wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny ale mnie podnosicie na duchu! Aż chce się dalej ćwiczyć :D

      Usuń
  4. Dla mnie wykonanie i zdobienie, wyglądają perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczena w dole ... świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Pracuj z żelem bo jak na razie dobrze Ci idzie ;-) Może wyglądają nieco grubiej, ale to chyba ogólnie domena żelowych paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Wydaje mi się, że muszę popracować nad wysmukleniem paznokcie żelowych i będzie to korzystniej wyglądało :)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana :) Wydaje mi się, że muszę popracować nad wysmukleniem żelowych paznokcie, wtedy będą lepiej wyglądać :)

      Usuń
  7. Piękne zdobienie i ja również zaczynam swoją przygodę z żelem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Początki z żelami są dość trudne, ale bardzo przyjemne :D

      Usuń
  8. Super, nosiłabym :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetnie ci to wyszło! gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super jest ten geometryczny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze wyszły Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt bardzo łądny :) I malowanie też super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...