Zimowy klimat ....

...chociaż na paznokciach! :D
Zimy nie ma i na razie nie zapowiada się, że będzie!
Ale ja wprowadzę was w ten mroźny klimat na 3 sposoby! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Wzory stempli pochodzą z płytek ze strony http://www.bornprettystore.com/
Celebration BPXL008
Wspominałam o niej tutaj: TUTAJ



Chciałabym również życzyć wam wszystkiego najlepszego ;)
Dużo zdrowia, inspiracji i odwagi ;)
Dla mnie wasza obecność tutaj, jest najlepszym prezentem :)
A teraz uciekać od komputerów!
Spędźcie te Święta w gronie najbliższych :)


Która stylizacja najbardziej wam się spodobała? 
Czerwienią trochę ogrzałam śnieżynkowy klimat :D

18 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienia, najbardziej mi przypadło białe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje przyjemne dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Dziś w Warszawie spadła odrobinka śniegu, ale święta nie będą białe niestety... Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzorki, chociaż ja wolę u siebie gładko albo abstrakcyjnie. Wlazłam TAM i poklikałam. Pozdro!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała trójka ma w sobie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe zdobienie najbardziej wpadło mi w oko. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, szczególnie biało złote, moje nowiutkie dzisiejsze są czerwono złote

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, ale biało - złote zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie propozycje są świetne ^^ ale pierwsze w oko mi wpadły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie świetne i bardzo zimowe :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne pazurki <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trzy wersje są bardzo fajne, ostatnia chyba najbardziej urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...