Aztecki róż! :)

Mam wam do zaprezentowania coś odważniejszego ;)
Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Co do  kolorków trochę was zdziwię!
Ten ciemniejszy róż to Semilac 034 Mardi gras!
Zdjęcia totalnie go zmieniły!
Próbowałam zrobić co się da ale kolor nie chciał być nawet podobne do oryginały ;(
Za to delikatny róż od Born Pretty o numerze 6014 wyszedł idealnie! :)



Zdobienie powstało przez wykonanie delikatnego gradientu oboma kolorkami!
Na to poszedł aztecki stempel z płytki BPS-L054
Dostępna jest TUTAJ w cenie $2,39
(KOD ZNIŻKOWY: DXG10)
Dodatkiem idealne cyrkonie Swarovskiego <3


32 komentarze:

  1. Zdobienie bardzo efektowne i udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe mani :) Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na tą płytkę właśnie! Jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie elementów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i energetyczne! Ta płytka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pazurki ;) Bardzo mi się podobają azteckie wzorki w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie, coś czuje że je odwzoruje ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Uwielbiam gdy ktoś zainspiruje się którąś z moich prac, jeszcze najfajniej gdy da mi o tym znać! Wtedy mam wrażenie, że to co robię ma dla kogoś znaczenie :D

      Usuń
  8. Niestety, takie róże często nie chcą być takie jak powinny na zdjęciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w sumie jest taki biskupi fiolet, a na zdjęciach zupełnie coś innego :D

      Usuń
  9. ale śliczne <3 bardzo lubię różowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam róż <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. Dawno nie nosiłam różu na paznokciach. Chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNE PAZNOKCIE!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne <3 Jak w końcu pójdę na jakiś manicure do zażyczę sobie takie cyrkonie :D Sama chyba bym nie miała cierpliwości tego nalepić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie zajmuje aż tak dużo czasu klejenie cyrkonii ;) Najszybciej idzie na żelu, natomiast na klej trochę trzeba popracować :d Ale szczerze polecam, efekt jest nieziemski ;)

      Usuń
  14. ale świetne paznokcie :)

    jeśli chodzi o paznokcie to najczęściej wybieram odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach to zdobienie, aż musiałam o nim wspomnieć w poście. Dosłownie zawstydzasz perfekcją jego wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kochana to bez sensu jest! Przecież Twoje stemple wyszły o niebo lepiej :D Jakiego stempla używasz? :)

      Usuń
  16. Całość wygląda genialnie, bardzo mi się podobają te geometryczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślałam, ze ten semilac jest bardziej fioletowy. ahhh chyba w każdym swietle wygląda inaczej, pewnie dlatego jest taki niepowtarzalny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście wyszedł na zdjęciach zupełnie inaczej niż w rzeczywistości ;) Naturalnie jest o wiele bardziej fioletowym i żywym kolorkiem :)

      Usuń
  18. ten mardi gras z semilac to mój must have tego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...