Blue delicious ;)

Tym razem.... znów niebieskie!
Robię co mogę aby wprowadzić odrobinę różnorodności!
Ale jakoś nie mogę się oprzeć tym odcieniom :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Kolor pochodzi z kolekcji marki Victoria Vynn!
112 Blue delicious :)
Opisać go jest trochę ciężko, ze względu na wykończenie!
Jest ono delikatnie metaliczne, co starałam się uchwycić na zdjęciu poniżej :)

Zdobienie wykonałam przy użyciu produktów ze strony http://www.bornprettystore.com/
białego lakieru do stemplowania LINK
oraz płytki BP-L049 dostępnej m.in. w zestawie LINK


18 komentarzy:

  1. Śliczny odcień tego niebieskiego. Akurat idealnie na wczorajszy blue monday :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :) Oj dawno nie miałam tak jasnych niebieskich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskim pazurkom zawsze mówię TAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że lubisz niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj jaki elektryzujący jest ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny manicure!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też cały czas niebieskości ostatnio na paznokciach. to takie zimowe kolory, że nie łatwo je odstawić :D ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, też bardzo lubię niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...