Dla każdego coś innego! cz. 1 :)

W tym roku chciałabym w końcu nadgonić kilka zdobień!
Sporo z nich czeka już od zeszłej zimy :D
Dlatego co jakiś czas postanowiłam wrzucać posty takie jak ten! :)
Co o tym sądzicie? :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

1. Beż Eclair 55 + ręcznie malowane zdobienie

2. Fiolet Semilac 036 Pearl violet + fiołkowy Semilac 027 Violet cream
 + ręcznie malowane motyle


3. Pudrowy róż z drobinkami Mistero Milano 9405 Perfekcjonistka
+ róż Eclair 18 + naklejki

4. Koralowy Semilac 038 Coral beach + ręcznie malowane kropki i paski

 5. Czerwony Semilac 027 Intense red + czarny brokatowy Semilac 096 Starlight night 
+ cyrkonie Swarovskiego

6. Biały Semilac 001 Strong white + efekt syrenki Indigo + naklejki wodne

7. Zielony Semilac 122 Kiss the prince! + różowy Semilac 008 Intensive pink
 + ręcznie malowany arbuz

Która stylizacja najbardziej trafia w wasz gust? :)

24 komentarze:

  1. Ojej trudne pytanie bo wszystkie śliczne, ale na moim podium 2,5 i 6. Kolejności nie podam bo nie umiem wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co jeden to lepsze :) trudno sie zdecydowac ktore ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne, ale moimi faworytami są nr 2 i 7 :) Chyba stęskniłam się za neonami :)
    ps. postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym samym pomyślałam, myślałam co by tu opublikować i jak zobaczyłam te żywe kolorki to wiedziałam że właśnie tego szukałam :D
      Na bloga chętnie zajrzę:)

      Usuń
  4. Piękne. Drugi wariant najbardziej trafia w moj gust

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 1 i 2 najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wszystkie, ale 5 i 6 jak dla mnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ładne, ale 5. podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie numer jeden ;)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze podobają mi się ze względu na wzór, a piąte ze względu na moją ukochaną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :) szczególnie fioletowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne :) A te motylki cudowne, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobienia, mi chyba najbardziej podoba się ten z arbuzem :D Jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się "arbuzy", w kolorach odwrotnych tzn z większą ilością różowych byłyby bombowe <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. mi te pierwsze się spodobały :) musze sama wypróbować podobne wzory

    OdpowiedzUsuń
  15. Piątka dla mnie najlepsza, klasyka, czerwień zawsze bedzie pieknie wygladac

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zachwyciły te pomarańczowo-czarne kropki i paski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super inspiracje! 1 i 3 to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 zdobienie jest moim zdaniem najlepsze, uwielbiam ten fiolecik z semilaca, jest taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podoba arbuzowy manicure- wygląda ekstra, uwielbiam takie żywe kolory. Kojarzą mi się z wakacjami, za którymi tęsknię :) Sama też mam na pazurkach orzeźwiający lakier- termiczny z EM Nail. Postawiłam na pomarańcz z różem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...