Dla każdego coś innego! Cz. 2 :)

Tak jak obiecałam pojawia się kolejna dawka zaległych postów!
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie! :)

Dodatkowo chciałabym zaprosić was na mojego Insta- sporo się tu dzieje! :)
INSTA: KLIK
FACE: KLIK

1. Piękny róż Semilac 011 Purple diamond z dodatkiem różowego holo pyłku!
Do tego blur effect z dmuchawcem! :)


2. Połączenie jasnego, fiołkowego Semilaca 127 Violet cream, 
granatu z drobinkami 095 Night in Venice 
oraz ciemnego granatu 126 Queen of the night


3. Malinowa czerwień Semilac 134 Red carpet oraz złoty 037 Gold disco
dodatkowo ręcznie malowane zawijasy


4. Niebieski Semilac 019 Blue lagoon oraz czerń 031 Diamond black,
na której powstały malowane kwiaty one stroke


Jak wam się podoba to zestawienie?
Które ze zdobień podoba się wam najbardziej? :)

23 komentarze:

  1. Dla mnie zdobienie blur effect idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdobienie: nie dość, ze blur effect, który tak mi się podoba to jeszcze holo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy pyłek przepięknie wygląda - chce go! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Manicure z dmuchawcem la mnie nr 1 :D Zawsze podoba mi się blur effect, ale mi nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wcale Ci nie wierzę, że blur Tobie nie wychodzi ;)

      Usuń
    2. Uwierz! ;) zauważ, że nigdy nie pokazywałam tego efektu ani na wzorniku, ani też na paznokciach :p

      Usuń
  5. dmuchawiec w tym pierwszym ♥ ale wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienia, mi najbardziej podobają się paznokcie z Night in Venice :D Chyba mam słabość do grantów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdobienie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. holo pyłek:) cokolwiek to jest to mnie zauroczył efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie fajne, ale moja miłość do granatu wygrywa - nr 2 najlepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja idealnie wpasowała się w moje gusta <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga propozycja dla mnie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle wszystkie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne propozycje, świetnie się sprawdzą w karnawale.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest druga stylizacja paznokci - bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga wersja najbardziej mnie zachwyciła . Piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze skradło moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdobienie nr. 2 ;-) Night in Venice to moja mała hybrydowa miłość ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. mi najbardziej podobają się dwa pierwsze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdobienie jest cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten ciemny semilac jest niesamowity, a razem z brokatowym będą świetne na jakąś karnawałowa imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...