Fiolet pod koronkę! :)

Udało mi się w końcu dobrnąć do końca tych przygotowań! :)
Jest to kolejny post z dodatkowym filmem z wykonaniem krok po kroku :)
ZAPRASZAM :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Zaczniemy od kolorów! Użyłam tutaj produktów serii Pure marki Victoria Vynn!
Delikatnie zgaszony fiolet 060 Call back
Pudrowy róż z drobinkami 037 Dream girl (<3)

Do zdobienia natomiast wykorzystałam płytkę BP-L053 (LINK)
Biały lakier do stemplowania (LINK)
oraz przezroczysty stempel (LINK)
Wszystkie produkty pochodzą ze strony http://www.bornprettystore.com/
Możecie na niej zamawiać korzystając z kodu radatowego 10%: DXG10


Czas na najciekawszy element posta- FILM! :)
Dajcie koniecznie znać czy oglądacie! :)



40 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego! Nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ta magia stempli! Ludzie często mówią, że to pójście na łatwiznę, ale dla mnie to coś ekstra; zaoszczędza sporo czas i daje na prawdę zniewalający efekt! Oczywiście o ile nie mówimy o bardziej szczegółowym manicure (postacie z bajki, kwiaty etc.), bo do tego zdecydowanie lepsze są pędzle :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stemple uwielbiam i dają one ogromne możliwości w krótkim czasie!
      Oczywiście pędzli bym nie oddała nigdy- są niezastąpione!
      Ale czasami brak czasu, albo chce się coś idealnie zrobić na kilku paznokciach, stemple są na prawdę genialne i dla mnie ten tryb przejścia na łatwiznę wcale nie jest taki łatwy- stemple też wymagają sporo cierpliwości i chęci ;)

      Usuń
    2. Hej, ile czasu czekalas na wysyłkę z podanej przez Ciebie strony?:-)

      Usuń
  3. Są totalnie w moim guście, cudowne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! A długość i kształt - zjawiskowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie! A z tą płytką bardzo fajna sprawa :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam coś z oczami, przeczytałam "Fiolet pod kontrolą" hahaha :D Dopiero po czasie ogarnęłam, że pod koronką hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne zdobienie :)
    Też przeczytałam "pod kontrolą" :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten róż jest nieziemski :)
    Zdobienie super! Filmik oglądałam - też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne ! zakochałam się w tym delikatnym różu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie kolorystyczne i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dziewczyn je chwali, ja natomiast nie miałam okazji z nich korzystać!
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będziesz miała ochotę spróbować, to szczerze polecam stempelki! Genialna sprawa :)

      Usuń
    2. Ja nawet je mam ale nie umiem się nimi posługiwać! :D

      Usuń
  12. Ale śliczne!! <3 Tak bardzo dopracowane, marzę by kiedyś takie robić dokładne :)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Taki komentarz to dla mnie komplement idealny <3

      Usuń
  13. Ja właśnie myślę teraz nad zakupem płytek do stemplowania :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Zakochałam się w tej płytce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają jak Marzenie!
    Barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny fiolet <3
    z chęcią obejrze filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie !! Piękna płytka do zdobień !! Po prostu Wow !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piekny kształt paznokci <3 musze poszukać podobneo filetu w kolekcji semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję:) Może być ciężko, bo przerobiłam wszystkie fiolety Semilaca i najbliższy jest 036, ale jest dużo żywszy niż ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go i jest moim semilacowym ulubieńscem !

      Usuń
  20. piękne kolory! a mani boskie! i jakie długie paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. przyprowadził mnie do ciebie film z yt...bo pazurki boskie..zakochałam się w tych stempelkach...ale nie wiem jak je zamówić-a bardzo bym chciała,,,nie potrafię angielskiego:((( podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom zamawianie na tej stronie jest na prawdę proste! Jeżeli nie znasz angielskiego to będąc na stronie klikając prawym przyciskiem myszy jest opcja przetłumaczenia strony, co bardzo dużo ułatwia ;) Na początek trzeba założyć konto, co przebiega tak jak na wszystkich sklepach i portalach, potem dodać produkty do koszyka, dalej jeżeli będziesz chciała chętnie pomogę co dalej zrobić i jak wykorzystać kupon rabatowy :) W razie potrzeby pisz tu lub na Facebooku: Lakierowniczka :)

      Usuń
  22. Ale śliczne... zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam tam mnóstwo razy i zazwyczaj czekam ok. 1,5 miesiąca ;)

      Usuń
  23. Bardzo fajne zdobienie i świetny filmik :) Jedynym kolorem za którym nie przepadam na swoich paznokciach to czerwień, no i mam problemy z ozdobieniem zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...