Mazaje :)

Kolory nawiązują do tego co się dzieje za oknem!
Chłodny granat Dolce Vita Nails 081 Deep Blue,
srebrzysty mróz DVN001 Silver rockstar oraz dodatek bieli! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Wzór pochodzi z płytki BP-L050
Możecie ją dostać samą: TUTAJ lub w zestawie: TUTAJ
(KOD ZNIŻKOWY: DXG10)

Wzór odbiłam białym lakierem do stemplowania, dostępnym TUTAJ
On przekonał mnie, że zdecydowanie potrzebuję więcej lakierów do stempli!
Zwykłe lakiery nie mają z nimi szans! Czas na więcej kolorów :D


29 komentarzy:

  1. Śliczne są, jak niewiele trzeba by paznokcie przyciągały wzrok, niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te mazaje <3 A lakier, którym stemplowałaś bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam! Ja zaczęłam od czerni, teraz biały i na pewno chcę zamówić teraz kilka kolorków do stemplowania, szczególnie jasnych ;)

      Usuń
  3. Super! Fajne mani na zimową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! Srebrny kolor dodaje całości jeszcze większego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, pasuje rzeczywiście do pogody :D Stempelek przypomina mi wzorki jak ze zdobienia marmurkiem w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie ta płytka ma dużo wzorów jak z metody wodnej ;)

      Usuń
    2. Fajne właśnie takie, bo nie trzeba się cackać z wodą itp. ;p

      Usuń
    3. Dokładnie! Ja ze względu na bałagan za metodę wodną się wzięłam tylko 2 razy:d A tu szybko, bez bałaganu i można na hybrydę również stosować :)

      Usuń
  6. Ale ekstra! ten srebrny jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku myślałam, że to jakiś water marble a tu niespodzianka :D super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda bardzo fajnie :). Ja się zastanawiam właśnie nad tym białym do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie <3 Nie wiedziałam, że ą takie specjalne lakiery do stemplowania, ja do tej pory nie ogarnęłam odbijania wzorków. Albo mam słabe stemple albo płytki, albo moje lakiery się nie nadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są specjalne lakiery do stemplowania! Cechują się o wiele większym kryciem! :) Stemplowanie to zdecydowanie głównie dobry stempel, dobra płytka i lakier :) Jak to wszystko się sprawdzi to musi być dobrze :D

      Usuń
  10. W końcu kupiłam własny stempel (zainspirowana Twoimi cudami), ale z jakichś powodów nie chce odbijać wzroków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz rozwiążemy problem, tylko muszę wiedzieć
      1. Jaki masz stempel?
      2. Jakie płytki?
      3. Jakimi lakierami odbijasz wzory? :)

      Usuń
  11. Piękne zdobienie! Mi też niebieski, srebrny i biały kojarzą się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zanim przeczytałam to pomyślałam sobie - te paznokcie pasują do pogody za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pazurrrki- dodaję do folderu ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdobienie :) te kolorki świetnie razem pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dobrana razem kolorystyka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły wzorek, właśnie też muszę kupić jakiś granatowy odzień, poluję na 126 semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam 126 ale on jest duuużo ciemniejszy :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...