Na maksa! :D

Mam wśród swoich klientek różne osobistości! 
Skromne, eleganckie, błyszczące, szalone, ,,nudne", ciekawe, odważne
Ale zdarzają się też takie ,,kolorowe ptaki"
I dziś przedstawię wam stylizację właśnie takiej osoby :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Tym razem pomysł został odnaleziony przez klientkę w internecie!
Mi pozostała realizacja i wprowadzenie drobnych zmian ;)
Jeżeli ktoś z Was napisze mi, że te paznokcie są nudne,
to ja już na prawdę nie wiem co by można było zmalować :D



Czas na całą litanię użytych kolorów:
żółty Semilac 117, różowy Semilac 008, Fiolet Dolce Vita Nails 328, jasny róż Semilac 003, 
biały DVN109, czerowny Semilac 134, miętowy DVN053, holo mgiełka Victoria Vynn 109


27 komentarzy:

  1. Wow. Istne szaleństwo ale fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa osoba:) Dla mnie troszkę za dużo, a tak na prawdę dużo za dużo :D Ja jestem raczej ta nudna ale błyszcząca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie osobiście również za dużo :D

      Usuń
  3. Dużo tego ale wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego ale wszystko do siebie ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Na ten bananowy czaję się od dłuższego czasu!^^

    Pozdrawiam!^^
    ... i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo, ale zostały jeszcze dwa gładkie paznokcie, które można 'zagospodarować' xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam małe pole do popisu kolejnym razem ;D Będę mogła udoskonalić zdobienie :D

      Usuń
  7. very nice! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się pazurki bardzo podobają. Jak szaleć, to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieje się !! :D Dla mnie istne szaleństwo :D Ale lubię patrzeć na takie szaleństwa chociaż sama nie mam odwagi na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się dzieje :) Pozytywne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba bym się nie odważyła na takie paznokcie, ale to nie zmienia faktu, że ogromnie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam paznokcie w stylu pop art!

    OdpowiedzUsuń
  13. No faktycznie dużo tego:) Jak dla mnie za dużo ale same wzory wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czsaem można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szaleństwo - ale idealnie w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie na maksa :) Ale ja lubię takie inne niż inne zdobienia, extra!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie całość wygląda :) widać, że zdobienie nie jest nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam icon nail! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ale mój faworyt to zdecydowanie ten z ustami <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...