Podwójne stemplowanie ;)

Przychodzę do was z drugim w mojej karierze podwójnym stemplowaniem!
Metoda ta bardzo mi się podoba, jednak nie do każdego wzoru!
Gdy trafiam na idealny od razu po nią sięgam ;)
Zobaczcie co powstało tym razem :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Wykorzystane kolory pochodzą z serii Pure marki Victoria Vynn:
048 Red obssesed oraz 036 Jet black

Do wykonania zdobienia użyłam produktów z http://www.bornprettystore.com/
Płytka BP-L050 LINK
Przezroczysty stempel (LINK) oraz biały i czarny lakier do stemplowania (LINK)
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym: DXG10

 Jak wykonać takie zdobienie?
Zobaczcie na FILMIKU Z TUTORIALEM:



27 komentarzy:

  1. Przy takim wzorku wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ale genialnie! A wzór aż się prosił o podwójne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są!!! bardzo mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie wyszly super i bardzo fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się na te lakiery Victoria Vynn, a efekt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować! Na insta i face właśnie wrzuciłam wzorniki kilku nowych kolorków od Victoria Vynn możesz sobie sprawdzić ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam podwójne stemplowanie. Wyszło obłędnie. Idealnie ułożone wzory. Mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Komplement z Twojej strony związany ze stemplowaniem liczy się dla mnie podwójnie! <3

      Usuń
  7. Super! Muszę w końcu spróbować podwójnego stemplowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed chwilą oglądałam na insta i strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności !! Jeszcze tak nie stemplowałam (ogólnie mało stempluję) Jednak to trzeba zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam podwójne stemplowanie! super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Świetnie wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pazurki genialnie wyglądają! Ja też ostatnio zrobiłam podwójne stemplowanie, po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie dotyczące lakierow do stempli. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę i czy próbowałas jakiś innych dostępnych w Polsce ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Na przesyłkę z bPS czekam średnio 2 miesiące i jak na razie tylko od nich mam lakiery do stemplowania :)

      Usuń
  14. Wygląda to mega ładnie. Bardzo lubię jak podwójne stemplowanie jest zrobione w bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze zagraniczna strona tych plytek. Pewnie przesylka droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wystarczy sprawdzić lub spytać, bo przesyłka jest darmowa 😁😁😁

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...