Tak trzymają się cyrkonie SV!

Uwielbiam stylizacje z cyrkoniami Swarovskiego!
Kiedyś wydawało mi się, że to będzie wystawać i haczyć!
Okazało się, że cyrkonie na całym paznokciu przeszkadzają mniej niż pojedyńcza cyrkonia! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Do cyrkonii przekonałam również moją mamę!
Zrobiłyśmy pazurki z delikatnym kolorkiem Dolce Vita Nails 011 Babygirl!


Po 2 tygodniach okazało się, że cyrkonie nigdzie się nie wybierają!
Dlatego zmieniłyśmy tylko otoczenie!
Dodałyśmy ciemny granat z drobinkami Victoria Vynn 066 Night Watch! 
Swoją drogą: uwielbiam go i mogłyście go widzieć poprzednio TUTAJ i TUTAJ
Cyrkonie pokryłam cieniutką warstwą top no wipe dla odświeżenia! :)


Które zestawienie kolorystyczne bardziej wam się podoba? :)
Lubicie cyrkonie Swarovskiego? :)

27 komentarzy:

  1. Piękne te cyrkonie! :)Ja jeszcze nigdy nie miałam na pazurkach cyrkonii (na hybrydach) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Jeszcze nigdy nie miałam cyrkonii na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda taki efekt. Chociaż mi na co dzień by chyba przeszkadzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze tak myślałam, ale jak są dobrze przymocowane są niewyczuwalne ;)

      Usuń
  4. Z jasnym chyba lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Granatowy lakier ma obłędny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  6. w jaki sposób je kleisz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleję na 3 sposoby: na żel (tak jak teraz), na klej albo na harda ;)
      Dodatkowo zawsze zabezpieczam topem wolny brzeg :)

      Usuń
  7. Obie wersje kolorystyczne wyglądają rewelacyjnie :) Czym przyklejałaś cyrkonie, że tak dobrze się trzymają? U mnie niestety odpadają, nawet po kleju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleję na 3 sposoby: na żel (tak jak teraz), na klej albo na harda ;)
      Dodatkowo zawsze zabezpieczam topem wolny brzeg :)

      Usuń
  8. Te cyrkonie są świetne, kilka razy miałam na paznokciach cyrkonie ale wytrzymały max tydzień :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Night Watch jest przepiękny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach! Żeby one się tak chciały trzymać na zwykłych lakierach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedyś malowalam na zwykłych i kleilam cyrkonie na klej i tylko topem zabezpieczalam ;-) też się wszystko trzymało, tylko cyrkonie Swarovskiego ona jednak zupełnie inaczej się trzymają :-D

      Usuń
  11. No pięknie się trzymają! Mi bardziej odpowiada aktualna stylizacja, czyli z granatowym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje są super, pierwsza idealnie nada się dla Panny Młodej, a druga na jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te granatowe paznokcie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zestawienie kolorystyczne zdecydowanie mi się bardziej podoba :)
    Ale ogólnie nie przepadam za tego typu ozdobami (cyrkonie) na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. AAA <3 ale piekne :D
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny lakier VV w drugim zdobieniu *.*
    cyrkonie mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa z cyrkoniami !! :) Ja raz chodziłam 5 tygodni z całym pazurkiem w cyrkoniach i również nic się nie odkleiło :) Świetne rozwiązanie jednak na dłuższą metę ciężka sprawa dla płytki :) Jeszcze z długimi paznokciami to mega obciążenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, trzeba delikatnie je ściągać ;) Dlatego nigdy nie robię 2 razy pod rząd na tym samym paznokciu cyrkonii ;) Ale nie jest to jakieś nadmierne zniszczenie, po prostu płytka musi się odrobinę zregenerować ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...