Nietypowe walentynki :)

Dziś wprowadzam walentynkowy klimat!
Jednak będzie tutaj zaskakująco mało czerwieni i tylko delikatne sercowe motywy ;)
Co za dużo to nie zdrowo!:D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Propozycja pierwsza to odrobinę marynarski klimat!
Ten piękny granat to Dolce Vita Nails 081 Deep blue! :)


Drugie zestawienie to pastelowy Semilac 032 Biscuit oraz szary 105 Stylish grey ;)
Kropeczki i serca wprowadzają delikatny i taki dziewczęcy urok ;)

Numer 3 to komplecik totalnej czerwieni Semilac 063 Legendary red!
Jak wiecie rzadko wstawiam stópki, ale teraz nie mogłam nie pokazać tego kompletu :)

Ostatnie zestawienie może w niezbyt walentynkowych kolorach ;D
Ale może nie każdy odnajduje się w słodkich czerwieniach (np. JA :D)
Semilac 141 Lady in grey , 001 Strong white oraz 031 Black diamond :)

20 komentarzy:

  1. Patrząc na pierwsze paznokcie poczułam powiew lata ;) U mnie znów przeważa czerwień , bo ja kocham ten kolor ;) ale jutro będzie coś delikatniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam wprowadzać odrobinę wiosennych klimatów, może tak przywołam słońce :D

      Usuń
    2. Jestem jak najbardziej za! Tęsknię za ciepłym słoneczkiem ;)

      Usuń
  2. To pierwsze rzeczywiście bardziej marynarskie ;) Powiew lata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie nietypowe walentynki :) Szczególnie dwa pierwsze zdobienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwone najładniejsze, a pierwsze bardzo w morskim klimacie

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze wakacyjne, ale na walentynki jak znalazł :) fajny pomysł :)pozostałe również bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie czy to normalne że po zdjęciu kolejnej hybrydy na paznokciach zostają tak jaby nierówności-pozostałości bazy?nie bardzo wiem jak to określić,czym wygładzić naturalne paznokcie, czy bloczkiem nie zedrę i tak już miękkiej płytki paznokci?czy po hybrydzie lub acetonie paznokcie mogą się rozdwajać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdejmując do końca idealnie hybrydę trzeba bardzo uważać, bo polerka w nadmiernym użyciu może faktycznie osłabić płytkę ;) Aceton wysusza płytkę więc może prowadzić do rozdwajania płytki, dlatego ważne jest używanie np. oliwki chociaż raz dziennie ;)

      Usuń
    2. Dzięki

      Usuń
  7. Ostatnie i pierwsze lubię najbardziej:) też nie odnajduje się w czerwieni :D chyba że na ustach to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze jest bardzo fajne, chociaż bardziej kojarzy mi się z latem :D
    Powiem Ci, że jak normalnie nie lubię u siebie czerwieni i jej nie noszę, tak ostatnio się z nią polubiłam - mam wrażenie, że do pewnych kolorów trzeba 'dorosnąć' ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też wolę takie zdobienia bo są bardziej uniwersalne, a najbardziej mi się podoba to w kropki z szarym semilaciem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...