Motyle! :)

Kolejny etap zapraszania wiosny! :D
Zaczęłam od neonowych kolorów (LINK), dziś MOTYLE! :)

Face: KLIL
Insta: KLIK
YouTube: KLIK

Na początek naklejki wodne!
Do nich Semilac 023 Banana oraz 027 Intense red :)


Drugie pazurki to ręcznie malowane skrzydło motyla!
Kiedyś robiłam takie w wersji neonowej TUTAJ! :)
Jasny kolorek to NeoNail Naked Truth oraz limonka Juicy lime! :)

Ostatnia propozycja to całe malowane motyle!
To jeden z pierwszych jakie malowałam i niedługo wstawię ,,aktualniejsze"
Zobaczycie jak ogromna jest różnica ;)
Do tego drobinkowy róż Mistero Milano Kokietka :)

21 komentarzy:

  1. Piękne wzorki na paznokciach :) Ja ogólnie uwielbiam motyle w każdym wydaniu, to pierwsze zdobienie jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyle <3 wszystkie piękne, ale najbardziej przypadła mi druga propozycja, ale to pewnie tylko dlatego, że kocham wszystko co zielone :) wielkie uszanowanko za ręczne malowanko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamooo!! nie wiedziałabym, które wybrać, wszystkie wyglądają przeepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuć wiosnę :) bardzo fajne te motyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, motyw motyli bardzo mi się podoba. Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile motylków, uroczo. szczególnie ostatnie mnie zauroczyły totalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się ostatnie spodobały najbardziej. Pewnie dlatego, że najtrudniejsze, a ja doceniam trud każdego pociągnięcia pędzlem ;) Ale śliczne oczywiście wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie wiosna już na całego :) Bardzo urocze motylki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się motyw motyli. Każde mani inne ale wszystkie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! takie czerwone z motylkami chciałabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, zakochałam się.

    Zapraszam https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalejesz wiosennie ;) a podobno jeszcze zimno ma być buuu ;( pierwsze motylki najwięcej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...