Nowości Enjoyours ;)

Dziś przychodzę do was z kolejną dawką nowości!
Tym razem ze strony http://www.enjoyours.com/ :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Paczka przyszła zabezpieczona, cała i zdrowa!
Zawartość jest bardzo dobrej jakości, niestety jest kilka ale....



Etui na płytki dostępne w cenie $3,39 TUTAJ
Piękny błękitny kolor, fajnie wykonane i idealnie dobrany rozmiar do płytek!
Jest jedno małe ale! Etui jest na 20 płytek!
Po włożeniu 8 nie mogę już go zamknąć :D
Mam opcję noszenia go tak:
 lub tak:

Płytka! Bardzo duża, ma mnóstwo fajnych wzorów!
Możecie dostać ją TUTAJ w cenie $2,99 :)
Wzory odbijają się super, ale....
niestety każdy wzór jest na tyle mały że na moje pazurki nie wystarczają ;D
Ale na pewno wykorzystam ją dla klientek, lub gdy skrócę pazurki :)

Ostatni przedmiot to mała lampka LED!
W cenie $6,09 możecie ją dostać TUTAJ
Jak pewnie wiecie już ostatnio zamawiałam taką lampkę ale z innej strony (POST)
Chciałam sobie porównać, jednak....
tutaj przyszła mi lampka- piękna biała i z kabelkiem...a gdzie zasilacz? :D
Dobrze, że pasuje mi ten od ostatnio zamówionej :D

Pamiętajcie o kodzie zniżkowym: AYT10

19 komentarzy:

  1. O kurcze, śmiesznie wyszło z tym holderem i adapterem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tak nie najlepiej, bo tak jak te płytki jakoś upchnę, tak lampka bez zasilacza to trochę słaby pomysł ;D
      Ale w sumie po co mi etui do którego połowa płytek nawet nie wchodzi ;D

      Usuń
  2. Płytka fajna, etui porażka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na swoją przesyłkę od nich ;-) Szkoda tego etui, że się nie domyka ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłę idzie domknąć, ale nawet połowy miejsc nie zapełniłam ;/

      Usuń
  4. Hehe, taki trochę falstart dla Prima Aprylis ;D Płyteczka fajna, a etui, no cóż... :D Może na naklejki wykorzystasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba na żarty im się wzięło ;D Do czegoś sobie wykorzystam to etui, ale szkoda, bo teraz mam sporo dużych płytek a tak luzem to ciągle mi się wysypują ;D

      Usuń
  5. Bardzo fajne produkty, jednak sporo "ale" się nazbierało. Co do etui, widzę, że Twoje blaszki są dodatkowo na tekturze (też mam taką jedną) - może etui jest przeznaczone do blaszek bez niej. Tektura jest gruba, więc dlatego pewnie nie chce się zamknąć ;) Co do zasilacza, to słano - dobrze, że masz w domu inny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kilka mam na tekturach a kilka bez, ale usunąć te tektury wcale nie jest łatwo, później się klei cała płytka ;D Ale rozmiarem idealnie pasują te z tekturą więc nie wiem co jeszcze z tym wykombinuję ;D

      Usuń
  6. Płytka ma faktycznie fajne wzory. Na moje paznokcie byłyby idealne, bo jak zawsze mam dość krótkie. A co do etui to faktycznie jakaś porażka :/ Moje na szczęście się domyka ale ma ciut inny układ (otwiera się jak książkę a nie tak jak u Ciebie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie teraz takie bym chciała otwierane jak książka! Wygodniejsze w użytkowaniu i przede wszystkim takie żeby się domykało ;D

      Usuń
  7. szkoda tylko , że to etui nie daje się zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ale :D etui się nie domyka (pewnie tylko na płytki bez tych plastikowych podkładek je projektowali), płytka ma wzory o małych rozmiarach, a lampka bez zasilacza. To ci się skumulowały braki i niedoróbki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie nie do końca udane zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę słabo, że te rzeczy są takie niedopracowane :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...