Ostemplowane! :)

Tym razem mam dla was dwie propozycje!
Wykorzystałam do ich stworzenia ostatnio pokazywaną płytkę TUTAJ :)
Co wy na to? :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsza propozycja powstała na pięknym kolorze Victoria Vynn 125 Khaki path!
Zupełnie nie wiem, dlaczego zdjęcia nie chcą oddać jego uroku!
Ma bardzo delikatnie pobłyskujące na oliwkowo wykończenie! :)


Wzory pochodzą z płytki, którą można kupić TUTAJ w cenie $2,99
Jak widzicie na mniejszej płytce paznokcie super się sprawdzają ;)
Fajnie, że są dość głęboko wyżłobione i nie ma problemu z odbijaniem :)

Druga propozycja to stempel wykonany na kolorze Victoria Vynn Pure 068 By the bay
Towarzyszy mu Semilac 020 Green glass! :)
Która propozycja bardziej przypadła Tobie do gustu? :)

20 komentarzy:

  1. Pierwszy lakier ma potencjał i jest prześliczny :) Bardzo podoba mi się blaszka do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podtrzymuję zdanie, że płytka ma świetne wzory. A kolorystycznie to drugie mani jest bardziej w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdobienie bardzo w moim guście. Plyteczke mam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedno i drugie zdobienie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, szczególnie turkusowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zdobienia bardzo fajne ;) szkoda, że u mnie ta płytka się coś nie sprawdza , ale jest z innego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oliwkowe paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwkowe mogą naprawdę łądnie wyglądać, skoro mówisz, że zdjęcia nie oddają w pełni uroku lakieru... A te syrenkowe - cóż, mam słabość do takich kolorów! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie propozycje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! ten pierwszy kolor super wygląda w połączeniu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy manikiur w sam raz do militarnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze jest bardzo ładne, ale osobiście wolę semilacki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...