Termoaktywna hybryda ;)

Na pierwszy rzut oka pazurki wyglądają niepozornie!
Wszystko zmienia się pod wpływem temperatury! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Kolorek o którym mowa pochodzi ze strony http://www.banggood.com/
Ja posiadam kolor 004 dostęony TUTAJ w cenie 24,41 zł :)
Przechodzi on z niebieskiego, przez granat do ciemnego fioletu! :)
Towarzyszy mu Mistero Milano Piorun (przechodzi od różu do fioletu)


Lakier sam tworzy piękny gradient gdy odczuwa zmianę temperatury!
Jak podoba wam się ten efekt? :)
Niedługo pokażę również jak fajnie wykorzystać go w zdobieniach :)




21 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jedną termiczną hybrydę w swojej kolekcji ale myślę, że dokupię kolejne. Ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochana mam tylko 2 hybrydy termiczne, ale teraz mam ochotę więcej sobie zamówić ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie mam w swoich zbiorach lakierów termicznych, ale też jakoś mnie specjalnie nie ciągnie :D Nie powiem, podobają mi się, ale nie na tyle, żeby póki co sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Termo mogą być świetne :) na razie mam tylko jeden brokatowy i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te termiczne hybrydy:) Mam tylko dwie na razie ale czary i magia :D Robiłam mamie na szaro czarnym lakierze, czarne stemple. Jak lakier był zimny to wszystko było czarne a jak się zagrzewał to paznokcie robiły się szare i było widać wzorki :D Strasznie fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to mega! Ja na razie pokazałam sam termiczny, ale mam w planach również kilka zdobień ;)

      Usuń
  5. Nie mam jeszcze żadnej termoaktywnej hybrydy, a efekt widzę, że jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie "magiczne" lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. magia <3 :D

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się kiedyś skusić na termiczną hybrydę, albo chociaż zwykły lakier. Lubię takie nietypowe paznokciowe gadżety :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie ma w mojej kolekcji lakierów termicznych, ale kiedyś się skuszę. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem podoba mi się taki termiczny efekt, a czasem nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Termiczne lakiery są super, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...