Acapulco :)

NeoNail 4801 Acapulco!
Zna go każda zainteresowana tematem osoba!
Dlaczego? Przez jego odcień błękitu z małą kropelką fioletu :)
Dzisiaj o nim trochę więcej :)

Face: KLIK
Insta: KLIK
YouTube: KLIK

NOWY POMYSŁ! 
Co powiecie na takie posty ,,tematyczne" dotyczące 1 koloru?
Mam kilka ulubionych kolorków o których mogłabym zrobić takie posty jak ten!
Kilka stylizacji, mały opis i linki do poprzednich postów z jego użyciem?
Przeczytajcie cały i DAJCIE ZNAĆ! :)


Zaczniemy od zdobienia!
Delikatny gradient z różem a do tego dmuchawiec z małą cyrkonią :)

Kolorek prezentuję się genialnie już sam w sobie:

Moje miejsca w sieci: :)

Zobaczcie porównanie do podobnych kolorków w mojej kolekcji ;)
Brakuje jeszcze Semilike 000, który znajdowałby się między DVN, a VV :)
Acapulco ma najwięcej odcienia fioletowego, Polar sky ma go troszkę mniej,
Lazure dream jest typowo błękitny, a Lazure blue ma troszkę bardziej morski odcień :)

Wersji z delikatną mgiełką!
Co prawda mgiełki nie widać, ale możecie się przyjrzeć kolorkowi :)

Na koniec małe wspomienia :)
Poprzednie posty z wykorzystaniem Acapulco
(kliknij w zdjęcie i zobacz cały post :))

18 komentarzy:

  1. Przyjemny kolor :) Fajnie, że zrobiłaś porównanie z podobnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie niebiańskie pazurki :) wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kolor, jest na prawdę cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie niebieściaki są fajne, nie ma co tu dużo gadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że posty tematyczne dotyczące jednego koloru to świetny pomysł. Ja w swojej kolekcji również mam dużo lakierów, które są moimi ulubionymi i korzystam z nich bardzo często ;) również prowadzę paznokciowego bloga, więc dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)
    http://nailart-by-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie piękny kolor. A pomysł na takie posty mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdobienie <3 kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy zeby przedluzyc paznokcie na ksztalt kwadratow to trzeba uzywac tipsow i potem zel ? Czy da sie na formie przedluzyc zelem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście można przedłużać na szablonie w dowolny kształt :)

      Usuń
  9. Ten Acapulco to za mną chodzi, choć jestem póki co wierna Semilakom, ale no odcień jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek, taki nieoczywisty :) Post jest super, na pewno osobom, które używają hybryd się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak! Rób posty tematyczne. To świetny pomysł dla tych, którzy szukają kolorów idealnych a nie chcą dublować kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...