Aktualne motyle! :)

W ostatnim poście z motylami (LINK) obiecałam,
że w najbliższym czasie pokaże aktualniejsze ręcznie malowane motyle!
Właśnie nastał ten czas, zapraszam! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Propozycja pierwsza w jasnych pastelowych kolorkach!
Mam nadzieję, że też tęsknicie już za wiosennymi kolorami!
Właśnie takich teraz będzie tutaj najwięcej :)


W międzyczasie klikajcie w zdjęcie poniżej!
Przeniesie was ono do MOJEGO ROZDANIA!
Do wygrania: LAKIERY HYBRYDOWY, CLEANER I OLIWKA

Druga propozycja w bardziej neonowych kolorach!
Jestem ciekawa, która z nich jest bardziej w waszym stylu :)

17 komentarzy:

  1. Pierwsze motylki bardziej mi się podobają :) planuję w najbliższych czasie namalować motylki, bo są po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba motyle cudne. Nie mam swojego faworyta. Uwielbiam zarówno neony jak i delikatne pastele - wszystko zależy od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe bardziej mi się spodobały. :)
    Czym malowałaś motylki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeżeli chodzi o produkty to malowałam je hybrydami, a jeżeli o akcesoria to pędzelkiem kupionym gdzieś na allegro ;D

      Usuń
  4. Obie wersje są urocze, ale pierwsza chyba bardziej mi się podoba, bo motylek jest na pierwszym planie, a nie kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. motylki!!! <3 :D śliczne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie połączenie kolorków jest śliczne, miałam podobne jak byłam "modelką" na pokazie Semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga propozycja pazurków podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię motyle... więc i takie paznokcie chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motyw motyli na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie o tym mówię, z przyjemnością się na to patrzy <3 i jedna i druga wersja super

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne! ja postawiłam na małe kwiatuszki na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :) Motyle na paznokciach prezentują się super ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...