Blueberry kiss! :)

Ostatni post przypadł wam do gustu, więc dziś odkryjmy kolejny kolorek!
Semilac 116 Blueberry kiss!
Piękny ciemny fiolet z fioletowymi drobinkami ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Pierwsza propozycja z dodatkiem Semilaca 035 oraz stempla od BPS!



Zaletą tego kolorku oczywiście są drobinki! 
Jednak nie jest to intensywny brokat, tylko małe drobinki, które świecą w słońcu ;)
Noszony nawet na wszystkich pazurkach nie będzie wyglądał przesadnie ;)

Ciężko przyrównać mi ten kolorek do jakiegokolwiek innego!
Jest na prawdę ,,inny", ale zobaczcie jak się komponuje z innymi fioletami :)


Drugi zestaw z dodatkiem nieco ciemniejszego Semilaca 036 oraz srebrnej tasiemki ;)

Na koniec przypomnienie 2 stylizacji, które wcześniej gościły na moim blogu z 116 ;)
Kliknij w zdjęcie aby zobaczyć cały post ;)

19 komentarzy:

  1. Bajeczny kolor! Mam go (w wersji tradycyjnej) i nie wiem czemu jeszcze nie użyłam. Muszę się zmobilizować i coś z nim zmalować! Przepiękne stylizacje. Szczególnie ta druga od dołu mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueberry kiss jest fantastycznym kolorkiem, dość nietypowym przez co już sam kolor daje fajny efekt i wystarczy tylko delikatne zdobienie żeby go podkreślić :)

      Usuń
  2. O kurczaki - ten lakier jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, podoba mi się kolor tego lakieru blueberry kiss <3 Cudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje z użyciem Blueberry Kiss :) Czekamy na kolejne z innymi kolorkami :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień! Naprawdę wyjątkowy. Fajnie, że zestawiłaś go z innymi na wzornikach. ;) Widać różnicę.
    Oba zdobienia mi się podobają, ale pierwsze jest bardziej w moim stylu. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet nie mój kolor , ale chwalę zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękny kolorek! Jestem ciekawa, jak prezentowałaby się jedna warstwa na czerni? Chyba że jest bardzo kryjący, to wtedy to nic nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma w miarę okej, zazwyczaj 2 warstwy więc chyba na czerni nie byłoby dużej różnicy, ale na jasnym tle mógłby to wyglądać fajnie, bo fiolet mi się rozjaśnil 😁

      Usuń
  8. Tak błyszczy, że sikam na fioletowo <3 cudny! Ma w sobie taką głębię, taką samą jakiej dopatrzyłam się w kolorku Glitter Indigo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja mam Glitter Indigo w wersji zwykłego lakiery i cudownie wygląda ☺

      Usuń
  9. paznokcie super , daje łapke w górę :D
    ale tylko ta pierwsza stylizacja wszystko niszczy, bo nie równiej długosci są. a szkoda. :(
    ale pomysł ok :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, ale tutaj muszę trochę usprawiedliwić, ponieważ pierwsze pazurki są trochę specyficzne, małe paznokcie mają taka budowę ze co dwa tygodnie sa złamane! Próbowałam różnych baz, żeli i wszystkich wzmocnień i nadal nic, dlatego już zostawiamy małe krótsze, bo za nic nie chcą ani trochę urosnąć 😁

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...