Fiołkowy z czerwienią? :)

To połączenie kolorów zupełnie mnie zadziwiło!
Piękna czerwień 134 Red carpet od Semilaca i.....
.... fiołkowy 127 Violet cream!

Face: TUTAJ
Insta: TUTAJ
YoTube: TUTAJ

Przyznam, że na początku 127 zupełnie mnie nie ruszał!
Ani to szary, ani fioletowy, takie nie wiadomo co! :D
Ale gdy spróbowałam okazało się, 
że jest idealny w duecie z: fioletami, niebieskimi, szarymi, a nawet czerwieniami!
Teraz jest jednym z moich ulubionych kolorków do stylizacji ;D


Natomiast zdobienie wykonane jest metodami: blur effect + rapido art
O obu metodach mówiłam w tym filmie :)


26 komentarzy:

  1. Udane zdobienie :) Czerwień jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, kolorystycznie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak ten jaśniutki 127 mógł Cię nie ruszać? Jest cudowny! :) Chociaż może w buteleczce wyglądał niepozornie.
    Byłam pewna, że to naklejki! Wow! Naprawdę zdobienie wyszło idealnie! *.* Jestem zachwycona. ;) Do tego czerwień wygląda pięknie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, w buteleczce 127 wydawał mi się taki siny, takie nie wiadomo co ;D Ale jak tylko użyłam to się zakochałam ;D <3 Teraz ogólnie takie kolorki wpadające we fiolet delikatnie ;D

      Usuń
  4. Mani w czerwieni zawsze mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne manicure :) I śliczne zdobienia w filmiku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też obawiałam się, że 127, który trafił do mnie przypadkiem, będzie taki..wiesz, no trupi, a okazał się ślicznym rozbielonym fioletem dającym wiele możliwości :) super piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh ta czerwień, też zamawiałaś z tej stronki semilaca https://semilac.pl/pl/??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Poznania więc Semilaca mam dostępnego stacjonarnie :)

      Usuń
  8. Fajne zdobienie! A ten fiołkowy wygląda super, pewnie dlatego, że jest bardzo jasny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...