Małe łapacze snów :)

Te piękne piórka uwielbiam! Pojawiają się tutaj bardzo często!
Chociażby TU, TU i TUTAJ :)
Zawsze malowałam je ręcznie!
Ale dziś postanowiłam iść na łatwiznę! Jednocześnie pokazać wam, 
że na małych pazurkach i bez większych umiejętności można zdziałać cuda! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK



Jeżeli chodzi o kolorek! Ten piękny szaraczek to Semilac 141 Lady in Grey!
Do tego mały dodatek holo mgiełki Victoria Vynn 109 Silver Scyscraper!
Naklejki wodne położyłam na białe tło!
Pochodzą one z aliexpress :)


29 komentarzy:

  1. Jak dla mnie idealne połączenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to sie stało, ale nigdy nie miałam łapaczy na paznokciach. Chyba czas to zmienić... Twoje zdobienie jak zwykle sliczne :) kolorek lakieru tez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas najwyższy to zmienić! Piórka w każdej postaci genialnie się prezentują ;)

      Usuń
  4. Cudowne naklejki ! Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie się prezentują :D mam dużo naklejek z łapaczami, ale żadnej takiej ładnej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapacze snów prezentują się genialnie! Zazdroszczę takiej precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne:) Lubię łapacze snów a nie miałam takiego motywu nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :) a jak z utwardzaniem tej szarości? nie robi problemów tak jak #105 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Semilac na szczęście jest bezproblemowy, 105 mi też się marszczył czasami ;(

      Usuń
    2. w takim razie muszę się w niego zaopatrzyć :) dzięki za odp

      Usuń
  9. mam słabość do szarości! cudowny manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki wodne to genialny wynalazek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda to zdobienie :-) kiedyś sama próbowałam namalować na paznokciach łapacz snów ale wyszło mizernie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. No ten siwy to mój faworyt! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie :d
    Bardzo mi się podobają :)
    Siwy kolorek uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładniutkie :) estetyczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łapacze mają swój klimat! a jeszcze w połączeniu z moim ulubionym kolorkiem semilaca to już w ogóle ekstra wygląda :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...