Stawiam na pastele :)

Należycie do grona maniaczek pasteli czy neonów?
Ja zdecydowanie jestem w tej pierwszej grupie!
Dlatego dziś skromne kolory z dodatkiem kropek ;)

Face: KLIK
Insta: KLIK
YouTube: KLIK

Pastelowy róż to Victoria Vynn Pure 009 Subtle pinkish ;)
Długo szukałam tak dobrze kryjącego i rozbielonego różu!
Wszystkie były albo dużo ciemniejsze, albo nie było w nich wcale różu ;(
Ale nareszcie mam ideał ;)


Biel była dla tego różu idealnym dodatkiem! 
Do tego odrobina kropeczek wykonanych sondą i gotowe ;)


33 komentarze:

  1. Słodziaki :) Wiosenne, kobiece :) Ja nie umiem wybrać czy pastele czy neony ;) Wdzystko chyba zależy od mojego nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pastele są u mnie aktualnie, a neony planuję w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  2. very nice nail art
    i love it
    just followed you on IG
    here is mine : brooklynnns
    Hope you follow back
    Have nice day
    Best

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kropeczkowe-pastelowe :) A ja lubię zarówno neony jak i pastele. Wszystko zależy od dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, ale jakie efektowne zdobienie :) Kropeczki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, urocze zdobienie :) jestem ciekawa lakierów Victoria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sobie wypróbować Victorię Vynn, mają na prawdę fajne lakiery :)

      Usuń
  6. Piękne :) Te kropeczki dodają niesamowitego uroku całemu mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za pastelami ;-) Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chyba wolę pastelki niż neonki,choć Intensive Pink z Semilaca, to jeden z moich najulubieńszych kolorów ;D Piękny manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę intensywniejsze kolory, ale uwielbiam za to kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne :) ja wole pastele ale od czasu do czasu można zaszaleć z neonami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor różu, zdecydowanie przyda się taki w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pełno kropeczek! :D bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny efekt <3
    Ja jestem zwolenniczką pasteli lub ciemnych kolorów, a takich rzucających się w oczy unikam.
    Ja bym nie dała rady zrobić sobie sondą tak idealnych kropeczek, jak wyszło to u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdobienie! U mnie to zależy od humoru, raz wolę pastele, a raz neony - jak typowa, zmienna kobieta :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o paznokcie to raczej jestem fanką pasteli... Dlatego to zdobienie mnie zachwyciło :3 Piękny różowy, cieszę się, że udało Ci się znaleźć idealny dla Ciebie długo poszukiwany kolor :) Prześliczne są też te kropeczki, wyglądają bardzo dziewczęco i uroczo, wręcz mogłabym takie nosić na codzień... Podziwiam talent ^^
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  17. te kropeczkowe wzory są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne u mnie nowy pyłek holo z semilaca, nigdy takiego nie miałam i ciągle eksperymentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drobne kropeczki są najpiękniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super! ja jastem i za pastelami, i za neonami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie pastele aczkolwiek w lecie miałam raz neony i bardzo mi się podobały :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. Co sadzisz o firmie MODENA NAILS? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Modeny nie miałam okazji używać :)

      Usuń
  23. Urocze paznokcie, te kropeczki są przeslodkie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...