Hybryda w kolorach nude! :)

Całkiem niedawno poszalałam z neonami (LINK)
Tym razem chciałabym powiedzieć wam więcej o jasnych, pastelowych kolorach!
Przygotowałam film, w którym zdradzam sporo fajnych trików!
Dodatkowo możecie tam zobaczyć tutorial dzisiejszego zdobienia :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK



Do wykonania tego zdobienia potrzebujemy:
-bazę, top oraz kolor 032 od Dolce Vita Nails
-białą hybrydę lub żel do wykonania zdobienia
-efekt syrenki
-pędzelki i oliwkę


Jak wykonać efekt szronu na paznokciach hybrydowych?
Sypiemy efekt syrenki na nieutwardzoną hybrydę i utwardzamy! :)
Zobaczcie efekt :)

Wykonanie zdobienia krok po kroku na hybrydzie możecie zobaczyć w tym filmie!
Paznokcie w kolorach nude i pastelowych nie mają już przed nami tajemnic!
ZAPRASZAM :)


24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie, podziwiam tę precyzję. Zdecydowanie muszę poćwiczyć robienie tak precyzyjnych i cienkich linii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Wbrew pozorom takim żelem nie jest ciężko malować, jednak jest to czasochłonne ;)

      Usuń
  2. Efekt szronu jest genialny :) Lubię jak paznokcie się tak mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, delikatne. a próbowałaś użyć do zdobień nail artów semilaca ? one się tak nie rozpływają jak hybryda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznaje rację, mają fajną gęstą konsystencję do zdobień, ale mają też sporą cenę ;D Dlatego jak na razie radzę sobie tym co mam ;)

      Usuń
  4. boskie zdobienie,efekt szronu na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jak zwykle! A oszroniony pazurek - bajka 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło :) Lubię od czasu do czasu nosić takie delikatne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam nudziakowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w wakacje sobie w końcu zrobić hybrydy i z czymś poszaleć. ;) Zdobienie jest prześliczne. Jestem ciekawa jak wykonać taki szron z syrenki, a syrenkę akurat mam :p, więc koniecznie muszę spróbować.
    Filmik obejrzę w wolnej chwili, a na razie dodam sobie do do obejrzenia. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt szronu jest mega prosty, po obejrzeniu filmu już wszystko będzie jasne ;) Hybrydy to świetna sprawa, polecam spróbować! :)

      Usuń
  9. Coś w moim stylu! :) Delikatne, z klasą i kobiece ♥
    A im więcej oglądam Twoich stylizacji paznokci, tym większą mam motywację, by i swoich sił w tym temacie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo mnie to cieszy i polecam zabawę ze zdobieniem paznokci! Wiem, że nie każdy ma takiego bzika jak ja na tym punkcie, ale niewątpliwie tworzenie zdobień może być fajną formą spędzenia czasu i uwolnienia swojej kreatywności ;)

      Usuń
  10. Piękny kolor i delikatne zdobienie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne paznokietkiiiii . naprawde sliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ten efekt szronu jest przepiękny. Aż mi się śnieżynek zachciało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...