Niebieski brokat :)

Aktualnie sporo się dzieje, ale mam nadzieję, że weekend majowy unormuje sytuację :D
Mam sporo fajnych nowych pomysłów!
A w kolejnym filmie relacja z targów ;)

Ostatnio sporo się dzieje na moich mediach społecznościowych:
INSTA: KLIK
FACE: KLIK
YOUTUBE: KLIK



Chciałam wam pokazać mega fajny lakier hybrydowy!
Dostałam go od koleżanki Karoliny, a co to za cudo? :)
Niebieska brokatowa hybryda Rosalind R24!
Do tego dodatek DVN 424 Marine oraz srebrne naklejki kokardki :)
Co sądzicie o tych paznokciach? :)

17 komentarzy:

  1. Kolor 424 z Dolce jest cudowny, mam go i bardzo lubię, choć nie przepadam za niebieskimi paznokciami :p Kokardki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast uwielbiam niebieskie pazurki <3

      Usuń
  2. Bardzo fajne kolorki! ;)a ta kokardka jest naprawdę urocza ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, jestem w trakcie robienia kursów stylizacji. Kurs hybrydowy mam już ukończony. Teraz robie żele. Powiedź mi natomiast co sądzisz o akrylach? Czy w obecnych czasach warto je robić (kurs) bo z tego co widze to wszyscy albo żel albo hybryda. Nie wiem czy zrbić akryle? jak sądzisz? Czy stylistka paznokci powinna też miec kurs z akryli? pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana! Wiesz co, ja osobiście wolałabym iść dwa razy na żel żeby poćwiczyć albo jakiś fajny kurs ze zdobień ;) Aktualnie na akrylu pracuje moim zdaniem mało osób, a stylistka sama decyduje na czym chce pracować ;) Akrylem i żelem można osiągnąć podobne efekty, a lepiej umieć mniej a na prawdę dobrze, a nie wszystkiego po trochu :)

      Usuń
  4. Rosalind? To jest ta taka super tania firma? Powiedz jak Ci się pracuje z tym lakierem? Jak się go ściąga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja mam tylko ten jeden lakier i to tylko do niedawna ;) Z tego co wiem, to lakier z aliexpress a robiłam go dopiero jeden raz i ściągałam frezarką, więc na tą chwilę to nic nie mogę powiedzieć ;)

      Usuń
  5. Brokat wygląda bosko. Też uwielbiam niebieskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te brokatowe pazurki bardzo fajnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten brokat 'robi robotę' :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...