Różne odcienie koralowego :)

Dzisiaj pokażę wam kolor, który zawsze sprawia mi problemy przy fotografowaniu!
Zapraszam na paznokcie hybrydowe w kolorze koralowym! :)

Face: KLIK
Insta: KLIK
YouTube: KLIK

Pierwsza propozycja to zdobienie z cyrkoniami Swarovskiego na 2 paznokciach!
Użyte kolorki to Semilac 132 Orange Lollipop oraz róż z Allepaznokcie- Neon Pink!


 Odrobina o koralowych hybrydach!
Najciemniejszy jest zdecydowanie Semilac 038, 
DVN 044 ma bardziej różowy odcień!
Semilac 033 to chyba jeden z najpopularniejszych! 132 to koral wpadający w pomarańcz,
033 i 132 są trochę neonowe czego nie widać na zdjęciu ;(
a za nim wpadający w róż DVN 311!
KTÓRY NAJPIĘKNIEJSZY? :)

W drugim mani użyłam naklejek wodnych na paznokcie we wzorze słonecznika!
Do tego dołączył piękny Semilac 038 Coral beach! :)

Ostatnie zestawienie dla osób bardziej ,,klasycznych"
Czerń i biel z dodatkiem koralowego Semilaca 038! :)
UWAGA!
Tym sposobem praktycznie całkowicie wyczyściłam swoje zapasy zdobień ;D
Teraz to WY możecie mieć wpływ na to co się tutaj pojawi ;)
Dajcie znać czy macie jakieś propozycje zdobień, kolorów itp :)

15 komentarzy:

  1. Ostatnia propozycja przypadła mi do gustu. Podoba mi się takie klasyczne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pink Doll od Semilac bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam korale :D A z chęcią bym zobaczyła...zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony to dobra myśl, bo taki fajny kolorek a tak rzadko na pazurkach się go używa;D

      Usuń
    2. Popieram zieleń :)
      A co do koralowego, to prawda, ciężko go uchwycić :)

      Usuń
  4. Ja bym chętnie pooglądała różne pyłki i efekty na pazurkach :) Uwielbiam Twoje połączenia, więc czekam na inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam o poście jak nakładać jakie rodzaje pyłków i brokatów ;) Tam mogłabym poszaleć z pyłkami ;D

      Usuń
  5. bardzo ładne, szczególnie pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pink doll to mój must have na lato ;))
    Jest już lista na blog beauty day :) Widzimy się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, właśnie miałam do Ciebie pisać ;) Mam nadzieję, że będzie równie fajnie jak w zeszłym roku :)

      Usuń
  7. Dla osoby, która nie zajmuje się na co dzień paznokciami wybór najładniejszego odcienia będzie bardzo trudny. :P Najbardziej podobają mi się paznokcie z motywem słonecznika. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super połączenia kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...