Szybkie zdobienie na wiosnę! :)

Przychodzi klientka i mówi: miętę z brzoskwinią!
No to sięgam DVN 053 Minty oraz Semilac 055 Peach milk!
Ale co dalej? Zobaczcie :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK



Nie chciałam czarnego zdobienia- bo zniszczy tą delikatność!
Białe też nie- bo wyjdzie tak blado!
Więc sięgnęłam po folię transferową i szybko oddusiłam na warstwie dyspersyjnej koloru!
No i gotowe!
Na żywo wyglądało to jeszcze lepiej niż na zdjęciach! UWIERZCIE :)

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o foliach transferowych, to zajrzyjcie do filmu:


No i jak?
Wygląda wiosennie? :)

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ;-) Już nie pamiętałam, że połączenie mięty i brzoskwini wygląda tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektownie wyszło szybkie zdobienie, chętnie wypróbuje na swoich paznokciach :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, kolorystyka iście wiosenna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, uwielbiam takie połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Nieźle :) ja to potrafie tylko pomalować.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatne zdobienie :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie kolorów bardzo ładne i typowo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosennie! Ciągle sobie obiecuję, że wezmę się za folie transferowe, ale jakoś mi nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...