Targi i Blog Beauty Day! :)

22 kwietnia w sobotę uczestniczyłam w targach kosmetycznych!
Look & Beauty Vision :)
W tym też dniu odbywał się Blog Beauty Day! :)
Dziś chciałabym wam pokazać jak to wszystko wygląda! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK



 Stwierdziłam, że nie jestem w stanie tego wszystkiego opisać!
Zdjęcia natomiast nie ukazują wielkości wydarzenia!
Dlatego powstała relacja w postaci filmu:
ZAPRASZAM! ;)


Chciałabym baaaardzo podziękować organizatorkom Blog Beauty Day! :)
Uwielbiam takie wydarzenia i bardzo się cieszę, że już drugi raz mogłam uczestniczyć! :)
Jesteście niesamowite!
Do zobaczenia za rok! :)


Dziękuję również moim towarzyszkom! :)
Klikajcie w imiona dziewczyn, aby zajrzeć na ich blogi! :)
Zuzia, Madzia, Kamila oraz Marta :)


Nie mogłabym również pominąć partnerów wydarzenia!
To oni pozwolili nam uczestniczyć w targach i testować nowe produkty! :)
Loton, Kemon, Sylveco, Beauty Academy, TrustedCosmetics.pl, Mar-Kos, Ardell, Halier,
LaQ, Semilac, Silcare, Glynt, Insight, Mexmo, Peggy Sage, Neess, Oway, Natural lashes
Jeżeli macie ochotę zobaczyć filmik oraz post z produktami,
które kupiłam i dostałam na targach, dajcie znać! :)

Mała zagadka: Gdzie jest Lakierowniczka? :D

16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się wybrać na jakieś targi ;-) Chętnie zobaczę co w tych torbach wyniosłaś z targów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! :) W takim razie mam już plany na weekend majowy- nagrywam film z zawartością toreb :D

      Usuń
  2. to z Poznania? ;) szkoda, ze nie bylam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Poznania, było genialnie! Polecam się wybrać za rok :)

      Usuń
  3. Właśnie zobaczyłam filmik i zazdroszczę :) Sama mam ochotę wybrać się na targi, ale póki co nie ma takich w mojej okolicy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczęście, że teraz studiuję w Poznaniu i mogę uczestniczyć tutaj w targach! :)

      Usuń
  4. Wygląda na na prawdę super wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastyczny pomysł na relacje. Niesamowicie fajnie to opowiedzialas i pokazalas w filmie. Extra!

    Ps. Dzięki za super dzień. Teraz widzimy się na konferencji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobało 💖 tak jest, widzimy się za niecały miesiąc 💝💝

      Usuń
  6. w zeszłym roku byłam na BeautyVision i bardzo podobała mi się prezentacja semilaca, wiele się wtedy nauczyłam szkoda że w tym roku nie udało mi się dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż mogę napisać. ..zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na takich targach i myślę, że już czas się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o mega ciekawe, musiało być super :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Spojrzałam na nazwę i myślałam, że byłaś na targach Beauty days w Nadarzynie. Wystraszyłam się, że już były i nie pojechałam na nie. Na szczęście zobaczyłam, że moje będą dopiero 19 maja. To są dwie różne imprezy, w innych miastach tylko nazwę mają podobną :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ☺ ja do Nadarzyna niestety mam z a daleko 😢

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...