Z cyrkoniami :)

Paznokcie z cyrkoniami wcale nie muszą oznaczać przepychu!
Można je skomponować z delikatnymi kolorami!
Dziś mam dla was 2 zestawienia ;)
Swarovski odgrywa tutaj główną rolę ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

W pierwszej stylizacji użyłam cyrkonii w 2 kolorach i rozmiarach oraz perełek ;)
Do tego piękny Naked Truth od NeoNail ;)


Druga kompozycja powstała tylko z małych cyrkonii w 1 kolorze ;)
Natomiast poszalałam trochę z kolorami ;D
Semilac 140 Little stone oraz Dolce Vita Nails 002 Baby rose z syrenkę ;)

Która z tych 2 propozycji bardziej wam odpowiada?
Obie wykonane są na tej samej osobie i są to jej naturalne pazurki!
Taka płytka to marzenie :)


14 komentarzy:

  1. W pierwszym zdobieniu trochę za dużo się dzieje jak dla mnie. Ale to drugie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba sliczne ale nr 2 to mój faworyt<3 I ta syrenka... <3 To prawda - płytka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :) Uwielbiam paznokcie z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś! Super, jednak ja jakoś nie mogę się przełamać do całego paznokcia w cyrkoniach, mam wąską płytkę i dziwnie to by wyglądało xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ah.. uwielbiam zdobienia z cyrkoniami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, takie paznokcie mogłabym nosić bez przerwy! Genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje paznokietki zdobią nowe pyłki z semilaca, myślę że byłoby mi ciężko przyzwyczaić się do cyrkonii ale wglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. OJEZU i jedno i drugie jest przepiękne! Ale chyba te cyrkonie w różnych rozmiarach na pierwszym zdobieniu chciałabym najpierw i nie mogłabym przestać na nie patrzeć :D super! a naturalne paznokcie takiej długości są dla mnie nie do zrobienia chyba - jeszcze o ile na lewej ręce by mi się może po trudach i bólach udało, tak na prawej zawsze mam króciutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie przepych ale na pewno bogato , no i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie bardziej mi się podobają :) są przecudne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na bogato :D Fajne są takie akcentowane paznokcie przy użyciu cyrkonii, dawno takich nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...