Zdobienia na hybrydzie! :)

Staram się dla was tworzyć zdobienia, które same możecie sobie wykonać!
Wzorki na paznokcie, które klientce możecie zrobić w krótkim czasie!
Szybkie metody zdobień na różnych poziomach umiejętności! :)
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Paznokcie hybrydowe dają nam dodatkowe możliwości! ;)
Możemy poprawiać wzór, aż uzyskamy zadowalający efekt!
Dopiero wtedy wrzucamy pazurki do lampy led/UV :)


Pierwsze jeszcze w nieco ponurym klimacie (niestety pogoda nie zachęca)
Ciemno szary lakier hybrydowy Mistero Milano 9427 Wrześniowa noc!
Do tego piękny glitter Dolce Vita Nails 271 Silver Confetti!
Baza pod zdobienie to idealna biała hybryda DVN109! :)



Druga propozycja- idealny kolor dla krótkich paznokci!
Brudny róż Semilac 064 Pink rose!
Do tego białe zdobienie z dodatkiem 037 Gold disco! :)


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To samo chciałam powiedzieć, świetnie się komponuje ;D

      Usuń
  2. A ja jak zepsuję wzór to muszę wszystko zmywać; nie da się poprawić;( ale za to szybko się zmywa zwykłe lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszystko ma swoje plusy i minusy 😁😁

      Usuń
  3. to pierwsze ręcznie malowałaś? ślicznie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oba zdobienia malowałam ręcznie :)

      Usuń
  4. ten drugi wariant bardzo wpadł mi s oko, jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż z bielą i złotem wygląda ślicznie. Trzeba kolorami przywoływać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza propozycja mi się spodobała. Róż to nie moje klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa zdobienia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...