Claresa Pink Horse! :)

Pokazywałam wam kilka nowych kolorków w poście TUTAJ!
Sporo z was poparło mojego ulubieńca!
Dlatego dziś w całej okazałości piękny brudny róż 505 Pink Horse!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Pierwsze zdjęcie idealnie oddaje ten kolor :)


Kolor pochodzi z kolekcji z nową formułą!
Na pierwsze wrażenie muszę przyznać, że ich aplikacja to jak marzenie <3
Chyba nie da się nimi zalać skórek albo stworzyć nierówności ;D
Kolorek możecie dostać TUTAJ w cenie 18,99


Z racji, że kolor tego lakieru hybrydowego bardzo mi się spodobał,
postanowiłam ozdobić paznokcie tylko cyrkoniami Swarovskiego :)
Jak wam się podobają? :)


Uwielbiam sezon na zdjęcia z kwiatami! <3
Pazurki mam już pewien czas i niedługo dodam ich recenzję :)


8 komentarzy:

  1. Piękne! A cyrkonie na pewno mega błyszczały w słonku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, całość śliczna, bardzo mi się podoba :) Również otrzymałam testery do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje z tymi cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolorek jest piękny! Skoro tak zachwalasz tę firmę, to może kupię z niej lakier - ostatnio kupiłam lampę do hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formuła fajna, szczególnie przy tym właśnie kolorku ☺☺☺

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...