Neon z cukrową posypką :)

W ostatnim poście pokazywałam wam mnóstwo nowości (POST oraz VIDEO)
Czas zacząć testowanie! :)
Wybrałam sporo nowych firm, żeby moje porównanie hybryd zawierało jeszcze więcej!
Dziś przechodzimy do 2 nowości :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Piękny neonowy kolorek (na  żywo jeszcze trochę bardziej wyrazisty!),
marki Nails Company- Obssesion!
Do tego cukierkowa posypka od Bluesky! :)



Posypkę aplikowałam tak jak efekt szronu! (FILM)
Jest ona nieco chropowata, ale można ją pokryć topem :)
Jak wam się podobają te paznokcie hybrydowe? :)


Pierwsza opinia o hybrydach Nails company?
Należą do tych gęstszych, 2/3 kryją praktycznie po 1 warstwie (tutaj 2 cienkie!)
W wakacje planuję kolejną aktualizację porównania, co wy na to? :)


17 komentarzy:

  1. Mam właśnie taki brokat mieszany i uwielbiam go :) Wygląda ciekawie i przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja go nazwałam posypką, bo brokat się błyszczy, a te drobiny są takie pastelowo-neonowe, jak cukiereczki <3

      Usuń
  2. Posypka przypomina mi babeczki lub ciasteczka :D Mniam - słodkie i śliczne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta posypka wygląda naprawdę apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani!! Świetne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta posypka i idealnie komponuje się z neonem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentują! :)
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło z tą posypką. Kolor pazurków jest obłędny <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo to wygląda, a ta posypka wygląda jak taka do ciasta :)
    Co do kleju do folii transferowej, to kupiłam go w takim małym sklepie, niestety już go zamknęli :( W ogóle śmieszna sprawa, bo na początku nie byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. posypka super i całość bardzo energetyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt ciekawy ale miałam kiedyś coś podobnego i mi haczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, jeżeli ktoś jest bardzo wrażliwy na takie haczenie to może przeszkadzać:) Ale zawsze można to przykryć topem i problem z głowy :)

      Usuń
  11. muszę kupić jakiś róż, jeśli chodzi o neony to mam tylko kanarkowy semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...