Paznokciowe nowości kwietnia! :)

Zamierzam zdradzić wam zawartość moich zakupów z targu!
Pokazałam torby w poście z relacją (KLIK)
Dziś pokaże wam co w nich było! :)

Face: KLIK
Insta: KLIK
YouTube: KLIK

Na początek pokaże wam wszystko co mam!
Zaczniemy od części paznokciowej!
Nagrałam dla was film, w którym dowiecie się więcej o markach i produktach!
Zapraszam do oglądania:

Przyjrzyjcie się kolorom lakierów hybrydowych z bliska ;)
Silcare

Neess (25% rabatu na hasło: KOCHAM NEESS do 10,05,2017r)

PaggySage- ciekawi co skrywa różowe pudełko?
Zobaczcie na filmie (link powyżej)

Bluesky

Victoria Vynn

Indigo

Seche Vive

Nails company

Chiodo

Semilac- zawartość pudełka SPA ujawniona w filmie ;)

Provocater!

Brokatowe tasiemki

NaiLac
Dodatkowe informacje o produktach zawarte są w filmie! :)
Na koniec wszystkie kolorki razem:

Przechodzimy do drugiej części nowości!
Tutaj możecie zobaczyć wszystkie produkty do makijażu, pielęgnacji i włosów!
Odkryłam tutaj sporo swoich nowych ulubieńców ;)

Fryzjerskie: Glynt, Loton, Kemon oraz Insight

Pielęgnacyjne: Moroccanoil, Silcare, LaQ oraz Sylveco

Makijażowe: Mexmo (40% rabatu na hasło: MEXMO, do 1.12.2017r), 
Ardel, Seche oraz Natural Lashes

To już wszystko!
Dajcie znać, które z tych kosmetyków macie i lubicie! :)

23 komentarze:

  1. OMG Sporo tego :) ale Ty zajmujesz się paznokciami profesjonalnie więc się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalnie to zdecydowanie za dużo powiedziane, ale uwielbiam to ;)

      Usuń
  2. Ależ Ci się nazbierało :) Fajnie wyglądają te kolory z Victoria Vynn

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu szaleństwo ;-) Te lakiery Nails Company pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowow, ile rzeczy! Najbardziej jestem ciekawa chyba tych tasiemek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo, ile super nowości! :) Z tego wszystkiego mam chyba tylko 1 rzecz - peeling/maseczkę Vianek i u mnie niestety się nie sprawdziła - szczypie mnie w oczy i do tego ma za małe właściwości peelingujące jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że jeszcze nie próbowałam ;) Najpierw zużywam to co miałam pootwierane ;)

      Usuń
  6. Nie bawię się tak :( Jestem zazdrosna o te cudowności :) Żartuję oczywiście :) Sama czekam na dwie ogromne paki z produktami do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo teraz mnie zaciekawiłaś co tam masz ;)

      Usuń
  7. Szaleństwo ! Masz jakiś osobny pokój na te wszystkie skarby? ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było mieć taki pokoik! Wszystko mieszka w kuferku :D

      Usuń
  8. no poszalałaś hehe też ostatnio kupiłam po raz kolejny krem odżywczy z Vianek- uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, na pewno czegoś spróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko <3 <3 <3
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tego masz! z twoich nowości mam semilac spa no i jeszcze kilka kosmetyków Wianek, jestem ogromną fanką tych produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuzo tego❤ ja Ostatnio kupilam hybrydy Bluesky i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...