Poprawiona wersja azteka ;)

Macie czasami tak, że mega wam spodoba się zdobienie, które nosicie?
Tak bardzo, że decydujecie się na nie po raz drugi? :D
Dajcie znać, którą wersję wybieracie :d

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
YOUTUBE: KLIK

Zdobienie wykonane jest lakierami hybrydowymi: 
Semilac 033 Pink doll, Dolce Vita Nails 053 Minty, DVN 210 Night futy, 
Victoria Vynn 109 Silver scyscraper, cyrkonie Swarovskiego ;)



Teraz wersja poprzednia! Inspirowane tymi samymi pazurkami!
Tym razem wprowadziłyśmy trochę zmian!
Które wersja lepsza? :)
Klikając w zdjęcie przejdziecie do posta z tym zdobieniem ;)

21 komentarzy:

  1. Wolę nową wersję. ;) Wydaje mi się taka lżejsza. Pewnie to przez negative space.
    Ślicznie się wpasowały te cyrkonie! Jest naprawdę bardzo ładnie i kobieco.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie potrafię się zdecydować 😁 mi się wydaje że stempel podoba mi się bardziej na tej starej wersji, ale reszta z nowej 😁 faktycznie ten negative Space dodaje lekkości i odrostu wcale nie było widać 😁😁

      Usuń
  2. Piękne są te paznokcie. Wyglądają niesamowicie dziewczęco.
    Pozdrawiam!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze śliczne, wyjątkowe i nienudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się druga wersja podoba ze względu na większy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja właśnie nie mogłam wybrać między nimi :d Chyba najlepiej jakby do nowej wersji dodać ten duży wzór z poprzedniej :d

      Usuń
  5. prześliczne <3 sama bym nosiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa wersja ma w sobie jakąś taką świeżość! Podoba mi się strasznie! ;-)
    Zdarzyło się w sumie chyba 3 albo nawet 4 razy wrócić do jednego zdobienia z panterką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez negativ space oraz mniejszy wzór jest chyba taka lżejsza ;D

      Usuń
  7. piękne zdobienie ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie piękne, takie "wypasione" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ja mam tyle pomysłów na zdobienia, że nie mam czasu ich wszystkich zrealizować a co dopiero nosić po 2 razy to samo :) Powiem Ci, że obie wersje są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie moje dłonie😁 ja sama bym wolała coś innego pokombinować u siebie 😁

      Usuń
  10. Świetnie się prezentują!
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba poprzednia wersja mi się bardziej podoba, chociaż obie są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę poprzednią wersję chyba.myślałam, że ten różowy semilac jest nieco jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...