Sharm effect- malowanie na mokro hybrydami Provocater! :)

Wszędzie pojawiają się zdobienia ,,malowane na mokro", efekt rozpływającej się akwareli!
Stwarzane są do tego specjalne preparaty i lakiery!
A czy można zrobić to po prostu lakierem hybrydowym?
Oczywiście, że można i ja dziś zamierzam wam to udowodnić :)

Całe zdobienie pokazane jest krok po kroku na filmie poniżej :)



Kolory bazowe to delikatny błękit 70 Blue sky oraz brzoskwinia 39 Cotton Candy!
Kolory, którymi wykonałam zdobienie:
96 Neon Roses, 94 Neon lemon oraz 92 Purple euphoria!
Wszystkie one pochodzą od marki Provocater! :)


W tego typu wzorkach na paznokcie należy pamiętać o kilku zasadach:
-malujemy na nieutwardzonej warstwie lakieru
-wykonujemy paznokcie pojedynczo
-delikatnie pracujemy pędzelkiem lub wykałaczką

Zobaczcie krok po kroku jak wykonać takie zdobienie:


Teraz przyjrzyjcie się sporej ilości różnych wzorów!
Wszystkie one wykonywane są lakierami hybrydowymi!
Każde z nich zrobiłam tą samą metodą! :)


Ten typ zdobień był pierwszymi jakie wykonywałam w swojej karierze :D
Fajnie jest w ten sposób powrócić do przeszłości! :)
Metoda ta jest szybka i bardzo łatwa!
Każda z was poradzi sobie z ich wykonaniem! :)


22 komentarze:

  1. Pięknie pomalowane i ozdobione paznokcie <3 besos!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. P R Z E P I Ę K N E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, jakie słodkie, piękności

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie! Muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie znalazłam pomysł na moje kolejne pazurki:) PRZEŚLICZNE SĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie pomalowane paznokcie! Piękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdobienia wykałaczkowe, choć wykonywanie ich na tradycyjnych lakierach ma taki minus, że trzeba się spieszyć. Zdobienie wyszło pięknie!
    Ostatnie zdjęcie prezentuje się niesamowicie, ale czy mi się wydaje, czy ostra końcówka lakieru po lewej lekko się wygięła? :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest racja, ale na hybrydach również trzeba się dosyć śpieszyć, ponieważ spływają na skórki, to jednak spora warstwa lakieru :d Więc myślę, że tutaj jest remis dla zwykłych lakierów i hybrydy :d Co do końcówek lakieru, no niestety niektóre trochę mi się powyginały, czasami jak źle je ułożę w pudełku i zamknę to delikatnie mi się skrzywiają :D Takie krasnale :D

      Usuń
  9. Piękne jest to zdobienie, które pokazałaś w tutorialu! Na pierwszy rzut oka wygląda jak kwiatki :) Muszę wypróbować tę metodę, chociaż bawiłam się nią już trochę na warsztatach Neonail na meet beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię twoje filmiki instruktażowe i przyznam, że potrafisz zainspirować :) Sama zaczęła prowadzić bloga o bardzo podobnej tematyce, ciekawe co z tego będzie :) Ile czasu zajęło Ci rozkręcenie bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Bloga mam 5 lat i rozkręcam go cały czas! :) Najgorsze pierwsze dwa lata, jednak zawsze zależy od tego jak prowadzisz i ile poświęcasz na to czasu :) Można mieć znanego bloga w pół roku, a można nie wybić się przez 10 lat :) Przede wszystkim liczy się pisanie go od siebie! :):) Powodzenia w blogowaniu :)

      Usuń
  11. Wow, pazurki są przepiękne :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. W szkole kosmetycznej trenowaliśmy takie wzorki za pomocą igiełki i bardzo to lubiłam. Muszę sobie takie zrobić, bo dawno nie korzystałam z tej umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, igiełka też się świetnie sprawdza w tych zdobieniach :)

      Usuń
  13. Majstersztyk! ♥ Takie delikatne i subtelne zdobienie jest świetną alternatywą dla wakacyjnego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Ty zdolniacho! Ależ pięknie Ci to wyszło. Cudna kolorystka - od razu weselej się robi patrząc na takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...